Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Czy ta gra będzie mieć swój charakter?
#25
Gabrielle Solis napisał(a):
Marcin65 napisał(a):Nie wiem jak w tej grze..musze popatrzec jeszcze raz na filmik ale mie osobiscie to draznilo jak gralem w Syrim czy Mass Effect.Mass Effect w sumie mozna wylaczyc bylo opcje "ziarno" i bylo wszystko ostre a w Skyrim wylaczyc Deep cos tam..nie pamietam Smile
Mysle ze porzafne gry maja ten efekt rozmycia regulowany juz.Jak chcesz to wlaczasz jak nie to wylaczasz.

Podaj mi blizej momet w ktorym to zauwazylas bo szczerze mowiac nie widzialem jakiejs mgly ale jak jest to sie zdenerwuje Smile

Proszę tu zdjęcia, nie wiele się to rożni od wideo.
Jak sam widzisz na foto.
Pierwszy plan rozmazana ostrość, drugi jest o wiele ostrzejszy, trzeci tak samo rozmazany.
Czyli to co masz przed samymi oczami nie wyraźne i nie widać normalnie dekartelizacji ludzi, domów, samochodów i dróg z chodnikami.
Foto na dole.
1p.- pierwszy plan.
2p.- drugi plan.
3p.- trzeci plan.
[ATTACHMENT NOT FOUND][ATTACHMENT NOT FOUND][ATTACHMENT NOT FOUND]

To jest efekt Tilt-Shift wykorzystywany w fotografii dla uzyskania efektu makiety, miniaturyzacji. Taka wizja artystyczna. Z tym mieliśmy do czynienia już w SC 2013, gdzie sami twórcy jeszcze na wczesnym etapie mówili o tym że chodzi im o taki efekt(makiety). C:S niestety pod tym względem ślepo zgapia od Maxis'a. Drugie dno, to chęć zamaskowania niedociągnięć, jak rozmazane tekstury, przy większych zbliżeniach, jeżeli mówimy o kwestiach technicznych.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości