26-02-2015, 01:44
Gdzieś czytałem, że po przekroczeniu 1 mln ludzi symulacja może już nie działać poprawnie, dlatego deweloperzy nie dają gwarancji na to, jak stabilna będzie gra po odblokowaniu więcej niż 9 płytek lub przekroczeniu miliona ludzi. Gra jest zoptymalizowana właśnie na maksymalnie takie parametry.
Edit: Z wczorajszego AMA na temat modów, oficjalne stanowisko Colossal Order jest takie, że nie popierają odblokowywania większej ilości płytek, gdyż może to powodować różnego rodzaju błędy. Nie mają oczywiście wpływu na moderów, którzy i tak mimo wszystko zrobią co zechcą, ale nie będą wspierać technicznych usterek itp w przypadku, gdy u kogoś coś takiego wystąpi podczas rozgrywki a spowodowane będzie graniem "poza limit". Jak podkreślają twórcy, gra jest bardzo przyjazna moderom i nie ma praktycznie żadnych ograniczeń, poza tą jedyną barierą. Granie na większej ilości płytek niż 9 jest na swoją własną odpowiedzialność.
Edit: Z wczorajszego AMA na temat modów, oficjalne stanowisko Colossal Order jest takie, że nie popierają odblokowywania większej ilości płytek, gdyż może to powodować różnego rodzaju błędy. Nie mają oczywiście wpływu na moderów, którzy i tak mimo wszystko zrobią co zechcą, ale nie będą wspierać technicznych usterek itp w przypadku, gdy u kogoś coś takiego wystąpi podczas rozgrywki a spowodowane będzie graniem "poza limit". Jak podkreślają twórcy, gra jest bardzo przyjazna moderom i nie ma praktycznie żadnych ograniczeń, poza tą jedyną barierą. Granie na większej ilości płytek niż 9 jest na swoją własną odpowiedzialność.