16-07-2017, 20:55
Cześć,
po pierwsze jest pewien schemat budowy stref. Przemysł -> sklepy -> strefa mieszkalna. Żeby nie brakowało surowców musi szybki dostęp do portu towarowego i kolei towarowej. Jak ustawiasz strefę przemysłową i w niej specjalizację np. górnictwo to musisz pamiętać, że bez modów surowce się wyczerpują i fabryki pobierają je z innych miast co za tym idzie wzrasta ruch np. na autostradach. Więcej możliwości importu surowców tym więcej fabryk możesz postawić bez martwienia się o braki w surowcach.
Brak pracowników spowodowane jest niskim bezrobociem i wykształceniem. Ludzie bardzo dobrze wykształceni nie będą chcieli pracować jako fizole. Można ich zmusić odpowiednimi przepisami. I na odwrót, Ci niewykształceni nie będą pracować w sklepach czy biurach Musisz znaleźć "złoty środek".
Na brak wyżu demograficznego wpływa bardzo dużo czynników. Od bezrobocia, po edukację, rozrywkę, transport, odpoczynek, służbę zdrowia. To wszystko ma swój wpływ. Zapomniałem też o najważniejszym czyli podatkach Zbyt wysokie -> ludzie zaczną uciekać, zbyt niskie -> nie będziesz zarabiał.
Jest też kolejny ciekawy aspekt a mianowicie gra czasami pokazuje, że jest niż mimo iż na zaznaczonych polach budują się domostwa i tak np. jak czasami bywa u mnie przez jakąś godzinę gry mam ok -100 na tydzień i później raptem zwrot o 180 stopni i przez resztę rozgrywki mam przyrost na poziomie +300 i po dwóch godzinach przybywa po kilka tysięcy mieszkańców Da się do tego przyzwyczaić.
Ale jak mam być szczery gra bez modów jest mocno irytująca. Szczególnie w późniejszym etapie gry. Pozdro!
po pierwsze jest pewien schemat budowy stref. Przemysł -> sklepy -> strefa mieszkalna. Żeby nie brakowało surowców musi szybki dostęp do portu towarowego i kolei towarowej. Jak ustawiasz strefę przemysłową i w niej specjalizację np. górnictwo to musisz pamiętać, że bez modów surowce się wyczerpują i fabryki pobierają je z innych miast co za tym idzie wzrasta ruch np. na autostradach. Więcej możliwości importu surowców tym więcej fabryk możesz postawić bez martwienia się o braki w surowcach.
Brak pracowników spowodowane jest niskim bezrobociem i wykształceniem. Ludzie bardzo dobrze wykształceni nie będą chcieli pracować jako fizole. Można ich zmusić odpowiednimi przepisami. I na odwrót, Ci niewykształceni nie będą pracować w sklepach czy biurach Musisz znaleźć "złoty środek".
Na brak wyżu demograficznego wpływa bardzo dużo czynników. Od bezrobocia, po edukację, rozrywkę, transport, odpoczynek, służbę zdrowia. To wszystko ma swój wpływ. Zapomniałem też o najważniejszym czyli podatkach Zbyt wysokie -> ludzie zaczną uciekać, zbyt niskie -> nie będziesz zarabiał.
Jest też kolejny ciekawy aspekt a mianowicie gra czasami pokazuje, że jest niż mimo iż na zaznaczonych polach budują się domostwa i tak np. jak czasami bywa u mnie przez jakąś godzinę gry mam ok -100 na tydzień i później raptem zwrot o 180 stopni i przez resztę rozgrywki mam przyrost na poziomie +300 i po dwóch godzinach przybywa po kilka tysięcy mieszkańców Da się do tego przyzwyczaić.
Ale jak mam być szczery gra bez modów jest mocno irytująca. Szczególnie w późniejszym etapie gry. Pozdro!