14-10-2014, 13:40
Tak przyznaje, że cmentarze, karawany to bardzo dobry pomysł! Pewnie cmentarz będzie się zapełniać systematycznie w zależności ile zgonów jest w mieście. Ciekawe rozwiązanie.
Można też było zauważyć pożary podczas rozgrywki co mnie bardzo cieszy, także jakies tam losowe zdarzenia pewnie będą, podobnie jak karetki i ich odgłos no i przede wszystkim to, że realistycznie podjeżdżają pod dom, zabierają pacjenta i wracają do szpitala - dla mnie WOW. To powoduje, że miasto nie wydaje się jedynie senną sielanką.
To co zrobiło na mnie do tej pory szczególne wrażenie to fizyka wody (genialne!), drzewa a nawet trawa falujące na wietrze, swoboda poruszania kamerą oraz efekty poruszającej się mgiełki oraz odgłosy jakie wydaje miasto podczas przybliżenia. Nie są jednostajne i wciąż te same. Jak na alpha całkiem nieźle.
Można też było zauważyć pożary podczas rozgrywki co mnie bardzo cieszy, także jakies tam losowe zdarzenia pewnie będą, podobnie jak karetki i ich odgłos no i przede wszystkim to, że realistycznie podjeżdżają pod dom, zabierają pacjenta i wracają do szpitala - dla mnie WOW. To powoduje, że miasto nie wydaje się jedynie senną sielanką.
To co zrobiło na mnie do tej pory szczególne wrażenie to fizyka wody (genialne!), drzewa a nawet trawa falujące na wietrze, swoboda poruszania kamerą oraz efekty poruszającej się mgiełki oraz odgłosy jakie wydaje miasto podczas przybliżenia. Nie są jednostajne i wciąż te same. Jak na alpha całkiem nieźle.