Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Znikające tekstury
#6
Racja, niektóre modyfikacje nawet po ich wyłączeniu mogą powodować problemy. I tutaj małe zwrócenie uwagi na nazewnictwo - modyfikacje to.. modyfikacje Wink Menedżer treści - mody, Steam workshop - zakładka mods. Assetsy to cała reszta - obiekty, budynki, pojazdy itp itd.

Zacznijmy od tego że masz dwie kilka nieaktualne modyfikacje: RICO oraz Klyte Commons. Nowe RICO możesz pobrać tu: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1588013069
A nowe zaktualizowane mody od Klyte-a nie potrzebują już Commonsa. Odsubskrybuj więc te dwie modyfikacje i sprawdź czy to coś zmieni.

Na twoim miejscu pozbył bym się też tego moda: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1393797695
MoveIt ma tą opcję wbudowaną sam w siebie, wystarczy z altem najechać na taki odcinek drogi by móc go edytować.
Kolejny stary mod jaki właśnie teraz znalazłem: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=666425898
W zamian możesz użyć HideIt.

Przeszukaj sobie jeszcze modyfikacje w menedżerze treści patrząc na datę ich ostatniego update-a. W całej kolekcji ciężko się szuka samych modyfikacji więc mogłem coś przeoczyć. Jeżeli jakiś mod ma kilka lat od ostatniego update-a, dla własnego spokoju poszukaj zamiennika.

Generalnie to może być też tak, że błąd ten powoduje jakiś obiekt, lut, droga itp., niekoniecznie musi być to modyfikacja. Skoro z wyłączonymi modami błąd dalej występuje, to właśnie skłaniałbym się bardziej ku zepsutemu obiektowi, chociaż oczywiście winny może być dalej jakiś mod. Spróbuj jeszcze użyć tej opcji --disableMods, powinna ona totalnie wyłączyć same modyfikacje, zostawiając przy tym obiekty. Jeżeli błąd dalej będzie występował no to będziesz wiedział że problem leży właśnie w assetsach. No i tutaj rozpocznie się mozolna robota... Chociaż jako że masz kolekcję wszystkich (mam nadzieję że wszystkich) swoich dodatków z workshopa to pójdzie trochę szybciej i łatwiej. Będziesz musiał po kolei odsubskrybować kolejne partie (np 10-15) assetsów by znaleźć ten jeden błędny. Możesz też zrobić to w drugą stronę - czyli odsubskrybować wszystkie, a potem po kolei dodawać je partiami i patrzeć kiedy zacznie pojawiać się błąd. Jak dojdziesz do tego momentu, no to z partii tych 10-15 dodatków zmniejszasz ją do np 5. Jak błąd występuje to winny jest jeden z nich, jak go nie ma, to winna jest pozostała część. I tak zmniejszasz zmniejszasz i zmniejszasz aż trafisz na ten jeden popsuty obiekt.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Znikające tekstury - przez SendlokPL - 05-05-2020, 10:32
RE: Znikające tekstury - przez SZyMeX - 05-05-2020, 11:01
RE: Znikające tekstury - przez SendlokPL - 05-05-2020, 11:51
RE: Znikające tekstury - przez SZyMeX - 05-05-2020, 12:10
RE: Znikające tekstury - przez SendlokPL - 05-05-2020, 13:33
RE: Znikające tekstury - przez SZyMeX - 05-05-2020, 14:06
RE: Znikające tekstury - przez krzychu124 - 06-05-2020, 00:53
RE: Znikające tekstury - przez SendlokPL - 06-05-2020, 11:30
RE: Znikające tekstury - przez krzychu124 - 06-05-2020, 22:30
RE: Znikające tekstury - przez SendlokPL - 07-05-2020, 11:17

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości