Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Industries Cities Skylines: Industries - Pamiętnik Dev #8 Darmowa aktualizacja
#1
Witamy serdecznie w już ostatniej części z cyklu pamiętników dev. Dzisiaj omówimy wszystkie darmowe treści, które zostaną opublikowane wraz z rozszerzeniem Industries. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co dodaje DLC Industries, zachęcam do zapoznania się z poprzednimi pamiętnikami dev.

Zapraszamy do obejrzenia ostatniego poradnika stworzonego przez TwoDollarsTwenty:


Bramki do poboru opłat

Tak, w końcu tu są a w dodatku są za darmo! Punkty poboru opłat są oddzielnymi budynkami, które można połączyć z siecią drogową, a wszystkie samochody przez nie przejeżdżające muszą zatrzymać się przy kabinach i uiścić niewielką opłatę. Możesz podłączyć punkty poboru opłat do dowolnej drogi, ale aby uniknąć korków ulicznych, lepiej jest, gdy punkty poboru opłat są połączone z drogami o mniej więcej takiej samej liczbie pasów. Zatem łączenie bramek do poboru opłat z autostradami ma sens, prawda? Aby zbudować swoją pierwszą płatną autostradę, musisz najpierw dotrzeć do Kamienia Milowego 4 ze swoim miastem. Nowe bramki możesz znaleźć w menu budowy Drogi w ich własnej zakładce, a i nie zapomnij sprawdzić zaktualizowanego tekstu doradcy dla dróg! W Kamieniu Milowym 4 odblokowujesz dwie budki z 4 pasami - jedną dla ruchu jednokierunkowego i jedną dla ruchu w każdym kierunku. W szóstym Kamieniu Milowym odblokowujesz jeszcze większe bramki z 8 pasmami. Po skonfigurowaniu naszej pierwszej linii poboru opłat możemy ją wybrać, aby otworzyć panel informacji o budynku. Tam możesz dostosować cenę biletu za pomocą suwaka i sprawdzić, ile samochodów przeszło przez punkt poboru opłat w zeszłym tygodniu. Duże pojazdy automatycznie płacą więcej opłat za przejazd niż małe pojazdy. I nie martw się - pojazdy służb miejskich i pojazdy transportu publicznego automatycznie przejeżdżają przez punkty poboru opłat bez konieczności zatrzymywania się lub płacenia. Twoje wozy strażackie nadal mogą dotrzeć do celu bez żadnych przeszkód.

Punkty poboru opłat są dość zautomatyzowanym systemem, dlatego udostępniamy za darmo przepis zautomatyzowanej opłaty za korzystanie z bramek płatniczych. Dzięki pojazdom z zautomatyzowaną płatnością nie trzeba już zatrzymywać się przy bramce opłat, co znacznie przyspiesza przechodzenie przez stoiska. Pojazdy nadal muszą zwalniać podczas jazdy, a dochód z obniżek opłat jest niższy o 30%. Ogólnie punkty poboru opłat są świetne do kontrolowania ruchu i dodawania dodatkowych opłat za wejście i wyjście z niektórych obszarów, takich jak zatłoczone porty lub obszary zasobów nieodnawialnych, w których chcesz mieć kontrolę nad ilością pojazdów. Punkty poboru opłat nie tylko zapewniają miastu dodatkowe dochody, ale także wpływają na trasę przejazdu pojazdów - punkty poboru opłat sprawią, że drogi będą mniej pożądane, im wyższa będzie cena za przejazd.

[Obrazek: Cities%202018-09-27%2016-55-27-35.png]
Bramki pobierają niewielką opłatę od pojazdów wjeżdżających do obszaru odwiertów Birdsong. "Zebrane fundusze służą zwiększeniu dobrobytu naszych pracowników" - twierdzi burmistrz.

Twórz historyczne budynki

Czy podobał ci się kiedyś wygląd budynku strefowego na pewnym poziomie, ale nigdy nie byłeś w stanie go zachować, ponieważ budynek rozwija się na wraz z wzrostem poziomów? Jeśli tak, to ta nowa funkcja jest dla Ciebie! Funkcja tworzenia budynków historycznych umożliwia oznaczenie dowolnego budynku strefowego jako historyczny i zachowanie jego stylu. Oznacza to, że oznaczenie budynku jako historyczny zablokuje jego progresję wizualną, ale jego poziomy nadal będą się normalnie rozwijać. Można to łatwo zrobić za pomocą panelu informacyjnego budynku, w którym znajduje się małe pole wyboru. Zaznaczenie tego pola sprawi, że budynek będzie historyczny i zachowa jego aktualny wizualny wygląd - więc niestety nie możesz cofnąć wyglądu wizualnego budynku poniżej obecnego poziomu budynku. Gdy pole wyboru zostanie odznaczone, budynek zacznie ponownie wznosić się wizualnie, dopóki pole wyboru nie zostanie ponownie zaznaczone lub budynek osiągnie maksymalną reprezentację wizualną (maksymalny poziom). A co z zawalonymi lub opuszczonymi budynkami? Lepiej upewnij się, że to się nie stanie lub historyczny status zostanie na zawsze stracony!


[Obrazek: Cities%202018-09-27%2016-11-10-57.png]
Rodzina Crestów była pierwszymi mieszkańcami Lakefield i dlatego ich pierwszy dom został uznany przez burmistrza za historyczny.

Modding: Niestandardowe losowe nazwy

Od teraz możesz tworzyć niestandardowe listy nazw dla mieszkańców, dzielnic i budynków strefowych w ramach bezpłatnej aktualizacji. Listy nazw są powiązane z niestandardowymi motywami map i są częścią Edytora motywów. Po prostu otwórz menu Właściwości w Edytorze Motywów i pozwól ponieść się swojej kreatywności! Dwa pola wyboru pozwalają na zastąpienie domyślnych imion i nazwisk (rozdzielonych na męskie i żeńskie) jeśli tylko tego chcesz. Możesz nawet nadać niestandardowe nazwy specjalistycznym strefowym budynkom przemysłowym, dzięki czemu możesz dopasować je do nazwy Obszaru Przemysłowego. Super przydatne!

[Obrazek: Cities%202018-09-28%2010-44-57-24.png]
Mogę teraz nadawać nazwy losowe dzielnicom, budynkom komercyjnym, biurowcom, budynkom mieszkalnym i budynkom przemysłowym!

Jeszcze więcej darmowych treści!

Oprócz wspomnianej wyżej bezpłatnej zawartości w Edytorze zasobów jest także mnóstwo nowych, bezpłatnych rzeczy. Na przykład, czy podobały ci się nowe drzewa owocowe, które zobaczyłeś w Fruit Fields? Jeśli tak, to masz szczęście! Nowe modele drzew są dostępne w Edytorze Zasobów jako część bezpłatnej aktualizacji, dzięki czemu można teraz łatwo tworzyć własne pola owocowe. Dostępne są również nowe modele pociągów towarowych, które można zobaczyć przewożące towary do i z waszych miast. Teraz szybko i łatwo rozpoznasz towary, które poruszają się po mieście pociągiem towarowym - kłody, zboża, produkty pochodzenia zwierzęcego, ruda i ropa - każde mają swój własny pociąg. Możesz również znaleźć nowe znaczniki efektów w Edytorze zasobów: Znacznik kurzu, Znacznik szczątków rudy i Znacznik szczątków piasku, aby uatrakcyjnić swoje obiekty. Dodaliśmy także nowe kolory do źródeł Flood Light - ciemnoniebieski, zielony, różowy i turkusowy, aby zaoferować więcej opcji różnorodności i indywidualizacji.

I na tym zakończymy nasz cykl Dzienniki Dev dotyczących Industries DLC. Pamiętaj, że ekspansja trafi do sklepów już jutro! Aby ułatwić ci oczekiwanie zachęcamy do obejrzenia trailera jeśli jeszcze go nie widziałeś. Powodzenia w budowie!

Autor: co_emmi [źródło]
Tłumaczenie: SZyMeX
  Odpowiedz
#2
Czy takie dodatki wpływają znacząco na płynność gry?
  Odpowiedz
#3
Raczej nie, a nawet jeśli to naprawdę minimalny. Zresztą, od tego i tak nie da się uciec bo jest to aktualizacja którą dostaną wszyscy bez wyjątku Wink
Prędzej na wydajność będą miały mechaniki już z właściwego DLC ale nawet w tym przypadku wątpię by były to w ogóle odczuwalne spadki.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości