Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Airports Cities Skylines: Airports - Pamiętnik Dev #4 Transport Cargo i Nowe Mapy
#1
Czołem budowniczowie! Jesteście gotowi na kolejny dziennik developerski? Ten jest w pełni załadowany cennymi informacjami o Lotniskowych Usługach Cargo! Na koniec dowiemy się również o nowych mapach dostępnych wraz z tym dodatkiem!

[Obrazek: z0HbeBa.jpg]

Cargo

Kiedy twoje lotnisko osiąga 3 poziom, odblokowujesz budynki i drogi Cargo, które zawierają Terminal Cargo, Płytę Postojową Cargo, Średnie i Duże Lotniskowe Drogi Cargo, oraz Towarową Stację Kolejową Lotniska. Zgodnie z modularnym motywem tego DLC, możesz dodać je do istniejących lotnisk, lub stworzyć jedno nastawione konkretnie na ruch towarowy.

Płyty Postojowe Cargo działają nieco inaczej niż te pasażerskie, ponieważ mogą być umieszczone wzdłuż dowolnej drogi i nie wymagają połączenia z terminalem do funkcjonowania. To oznacza, że możesz po prostu umieścić Płytę Cargo przy drodze, połączyć ją z pasem startowym drogami kołowania i to wystarcza abyś mógł wysyłać i odbierać towary z twojego lotniska!

[Obrazek: 4-1%20Cargo%20air%201.png]
Rozwijaj swoje lotnisko, aby przyjmować ruch cargo

Jednakże, podczas gdy Płyty Postojowe Cargo mogą być wszystkim czego potrzebujesz, aby przyjmować samoloty cargo, nie tworzą one prawdziwego towarowego lotniska! To właśnie tutaj przyda się Terminal Cargo! Może być dodany do istniejącej strefy lotniskowej, tworząc dedykowany punkt odbioru i wysyłki towarów, lub może być też głównym terminalem w swojej własnej strefie lotniskowej. Ponieważ poziomy lotniska związane są z pasażerami i atrakcyjnością, dedykowane lotnisko cargo zawsze zostanie na poziomie 1.

[Obrazek: 4-2%20Cargo%20air%203.png]
Tylko ciężarówki są przepuszczane przez terminal

Średnia Lotniskowa Droga Cargo i Duża Lotniskowa Droga Cargo są szerokimi alejami z budynkami gospodarczymi rozdzielającymi pasy. Mogą być one użyte do wydłużenia terminala lub jako drogi w twoim mieście, ponieważ są przystosowane do całkiem dużego natężenia ruchu. Duża Lotniskowa Droga Cargo ma nawet szeroką strefę na załadunki i rozładunki, co sprawia że jest idealna pod ruch w strefach przemysłowych.

I na koniec pozostaje Towarowa Stacja Kolejowa Lotniska, która posiada 4 tory kolejowe sprawiające, że idealnie sprawdzi się do rozdzielania towarów pomiędzy różne obszary twojego miasta. Niech jednak nazwa cię nie zmyli! Można ją postawić gdziekolwiek w mieście, więc jest dobrą opcją dla tych rejonów, w których podstawowe dworce towarowe nie mogą nadążyć za ilością czekających pociągów.

[Obrazek: 4-3%20Cargo%20air%20station.png]

Nowe Mapy

Nie ważne, czy chcesz zbudować miasto czerpiące zyski z przemysłu czy skoncentrowane na turystyce, Airports przychodzi z trzema nowymi mapami, oferującymi duże otwarte rejony, idealne pod nowe lotniska!

Pierwsza na naszej liście jest Asanu Beach, która oferuje długie i szerokie plaże, oraz nienaruszoną lagunę, idealną dla turystyki! Ale jeżeli nie jest to twój typ miasta, bujne dżungle mają znacznie więcej do zaoferowania i mogą być tętniącą metropolią lub dochodowym przedsięwzięciem przemysłowym.

[Obrazek: 4-4%20Asanu%20Beach%2002.png]
Asanu Beach ze swoimi piaszczystymi plażami i bujnymi dżuglami

Zmierzając do bardziej umiarkowanych rejonów odnajdujemy Hanami Bay na ujściu dwóch rzek i mnóstwo ziemi do ekspansji. To od ciebie zależy, czy chcesz rozbudować się na lądzie, czy też wykorzystać zalety wielu małych wysepek!

[Obrazek: 4-5%20Hanami%20bay%2008.png]
Zaletą Hanami Bay jest długa linia brzegowa

A jeżeli tęsknisz za zimniejszymi kierunkami, to Noyou Port może być idealnym miejscem dla ciebie! Jego szerokie, otwarte przestrzenie są perfekcyjne dla każdego miasta, a kręte rzeki wyrzeźbiane w krajobrazie przez wieki oferują piękne krajobrazy.

[Obrazek: 4-6%20Noyou%20Port%2011.png]
Noyou Port czerpie ze swoich naturalnych, otwartych przestrzeni

W ten sposób dotarliśmy do końca kolejnego Dziennika Developerskiego. Ponieważ Airports jest już prawie gotowe, pozostał nam już tylko jeden temat do omówienia: Darmowy Update dostępny dla wszystkich już 25 stycznia!
Widzimy się zatem już w poniedziałek standardowo o godzinie 16:00!

W międzyczasie spójrzcie na kolejny tutorial nagrany przez City Planner Plays Wink
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: