Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Campus Pamiętnik Dev #6 Darmowy update
#1
Cześć, budowniczowie miast! Jak zwykle wraz z nową, świetną ekspansją pojawia się także słodka darmowa zawartość. Tym razem otrzymamy bibliotekami, dostosowywanie linii autobusowych, tytuły obywatelskie oraz nową polityką pomagającą miastom, które są dobrze wykształcone, ale wciąż uwielbiają mieć ten stary, dobry przemysł!

Biblioteka

Biblioteki są zabawne! Są przydatne do wielu celów. Niektórzy chodzą tam, aby czytać gazety, podczas gdy inni szukają książek źródłowych i instrukcji dotyczących ich pracy szkolnej i hobby. Oczywiście istnieje również dział muzyczny dla tych, którzy chcą się zrelaksować z nowymi i starymi utworami. Wiele bibliotek oferuje również szeroki wybór komiksów z bliska i z daleka, a czasem znajdziesz tam tytuły, których nie możesz znaleźć w sklepie z powodu niedostępności! Biblioteka publiczna to nowa usługa miejska. Zapewnia zarówno rozrywkę dla swojej dzielnicy, jak i niewielką szansę na dalszą edukację dzieci, młodzieży, młodych dorosłych i dorosłych. Kiedy młoda osoba dorosła lub dorosły wchodzi do Biblioteki Publicznej, istnieje szansa, że kiedy wyjdą, uzyskają poziom wykształcenia. Szansa jest niewielka, więc Biblioteka Publiczna nie jest w stanie zaspokoić wszystkich potrzeb edukacyjnych miasta, a nawet początkującego miasta. A szansa maleje, im wyższy jest poziom wykształcenia. Jednak tworzenie bibliotek publicznych jest przydatne, ponieważ rekompensują rozrywką to, czego brakuje im w czystej edukacji!


[Obrazek: dev_diary_06_public_library-png.481173]     
Biblioteka publiczna.

Biblioteka akademicka

Biblioteka Akademicka to nowy unikalny budynek. Jest to wspaniały budynek, a na jego styl architektoniczny wpłynął francuski neoklasycyzm z elementami gotyckimi i renesansowymi. Jego kolekcje są uniwersalne, nie ograniczone tematem, formatem ani granicami państwowymi i obejmują materiały badawcze ze wszystkich części świata oraz w setkach języków. Biblioteka akademicka obsługuje wszystkie dziedziny życia, od członków samorządu lokalnego po członków społeczeństwa.

[Obrazek: dev_diary_06_academic_library-png.481174]
Biblioteka akademicka.

Dostosowywanie linii autobusowych

Jako nową funkcję dodaliśmy możliwość dostosowania pojazdów używanych na linie autobusowe. Teraz masz możliwość pełnej kontroli nad rodzajami pojazdów podróżujących trasami autobusowymi w Twoim mieście! I jest to dość łatwe w użyciu. Po prostu otwórz panel Transport publiczny - Przegląd linii, zaznacz linię, którą chcesz dostosować, a następnie kliknij przycisk pod tytułem „Model”. Tutaj możesz przewijać dostępne modele i wybrać ten, który chcesz obsługiwać na tej konkretnej linii autobusowej. Ponadto można wybrać, aby losowe modele autobusów działały na linii zamiast określonego (również „Losowe” jest ustawieniem domyślnym).

[Obrazek: dev_diary_06_bus_line_customization-png.481175]
Dostosowanie linii autobusowej, teraz z możliwością wyboru typu modelu magistrali używanego w linii. Każda linia może mieć inny model pojazdu.

Autobus szkolny

W ramach darmowych treści prezentujemy klasyczny żółty autobus szkolny w stylu amerykańskim. Autobus szkolny staje się częścią kolekcji modeli autobusów, a dzięki nowej opcji dostosowywania linii autobusowej może być używany na dowolnej linii autobusowej zamiast oryginalnego modelu autobusu.

[Obrazek: dev_diary_06_school_bus_v2-png.481176]Kultowy autobus szkolny w stylu amerykańskim.

Szczegóły zatrudnienia obywateli

Obywatele posiadają teraz stanowiska! To wspaniale! Możesz zobaczyć ich tytuły, klikając obywatela i otwierając panel obywatela. Obok miejsca pracy widzimy stanowisko obywatela w danej firmie. Udostępniliśmy wybór tytułów zawodowych, które pasują do większości różnych firm w grze, od "burgerowni" po budynki biurowe.

[Obrazek: dev_diary_06_job_titles-png.481177]
Obywatele mają teraz informację o stanowisku obok miejsca pracy.

To jednak nie wszystko! Tytuły stanowisk można modyfikować w Edytorze zasobów. Stanowiska są powiązane z budynkami, w których pracują nasze "simy". Dla przykładu, po przejściu do Edytora zasobów i otwarciu budynku sklepu z kategorii budynków komercyjnych o niskiej gęstości można pisać stanowiska w sekcji „Pracownicy” w panelu Właściwości. Tutaj możesz określić tytuły pracy nie tylko według poziomu wykształcenia, ale także według płci (jest to szczególnie przydatne w przypadku języków, w których męskie i żeńskie formy słów są różne, np. Aktor i aktorka). Po dodaniu nowych zawodów do budynku możesz je zapisać w taki sam sposób, w jaki zapisujesz dowolny zasób niestandardowy i używasz go w grze. A obywatele, którzy idą do pracy w tym budynku, przyjmą stanowiska zapisane we właściwościach.

[Obrazek: dev_diary_06_job_titles_modding-png.481178]
Możesz teraz modyfikować budynki w Edytorze zasobów, dodając nowe stanowiska dla osób tam pracujących.

Przemysł 4.0

Przyszłością przemysłu jest automatyzacja. Nowe rewolucyjne technologie zmieniają naturę siły roboczej w zakładach produkcyjnych, przenosząc potrzebę ze wspólnych pracowników fabrycznych na wysoko wykształconych specjalistów. Fabryki są remontowane za pomocą najnowszej technologii, robotów i innych maszyn, które wykonują pracę fizyczną wcześniej wykonywaną przez ludzi. A teraz potrzeba wysoko wykwalifikowanych ekip konserwacyjnych, specjalistów od maszyn i techników robotyki drastycznie wzrasta. Industry 4.0 to nowa, bezpłatna polityka. Została zaprojektowana, aby pomóc miastom, które mają wysoko wykształconą ludność, ale nadal chcą korzystać z normalnego, strefowego przemysłu. Przecież przemysł jest jedną z sił napędowych miasta, które zarabia na podatkach.

Aktualizacja systemu edukacji


Oprócz nowej polityki Industry 4.0 częścią bezpłatnej aktualizacji jest aktualizacja systemu edukacji. Wcześniej edukacja była, powiedzmy, „elastyczna”, w której obywatele mogli zdobyć wymagany poziom wykształcenia, bez względu na to, do jakiej szkoły uczęszczali, pod warunkiem, że spełnili wymogi wieku szkoły. Jeśli obywatel był osobą niewykształconą, mógł zdobyć wykształcenie (szkoła podstawowa), uczęszczając na uniwersytet. Zostaliby również zaliczeni do absolwentów uniwersytetu, chociaż ich poziom wykształcenia był po prostu „wykształcony”, a nie „wysoko wykształcony”. Ten sam system dotyczył również nastolatków i młodych dorosłych, którzy zdobyliby pierwszy poziom edukacji w szkole średniej. Spowodowało to rozbieżność informacji edukacyjnych wyświetlanych graczowi. Dla przykładu, gra błędnie określała liczbę rzeczywistych studentów uniwersytetów studiujących na uniwersytetach, a także liczbę absolwentów rzeczywistych studiów uniwersyteckich, ponieważ liczyła także młodych dorosłych / dorosłych obywateli studiujący na uniwersytecie dla pierwszego lub drugiego poziomu wykształcenia jako studentów i absolwentów uniwersytetów.

„Elastyczność” systemu edukacji stworzyła również tzw. „Problem nadmiernej edukacji”, w którym niewykształceni dorośli obywatele mogli swobodnie zdobywać „wykształcone” lub „dobrze wykształcone” poziomy wykształcenia w szkołach średnich i uniwersytetach, co ostatecznie doprowadzało do spadku niewykształconej siły roboczej. To z kolei powodowało, że miejsca pracy z dużą liczbą miejsc pracy wymagających niskich kwalifikacji zostawały zamknięte i porzucone, ponieważ siła robocza była prawie całkowicie na poziomie „wykształconych” lub wyższym.

Teraz, wraz z nowymi zmianami, obywatele uczęszczają na odpowiedni typ szkoły w odpowiednim wieku, aby uzyskać poziom wykształcenia. Oznacza to, że nastolatkowie, którzy nie uczęszczali do szkoły podstawowej, nie kwalifikują się do szkoły średniej, a młodzi dorośli / dorośli, którzy nie uczęszczali do szkoły średniej, nie kwalifikują się do uniwersytetu. Nastolatkowie nie mogą już zdobyć podstawowego wykształcenia w szkole średniej, a młodzi dorośli / dorośli nie mogą już zdobyć podstawowego i / lub średniego wykształcenia na uniwersytecie. Zapewnia to bardziej zrównoważony rozkład poziomów wykształcenia w dorosłej populacji, a także daje graczowi większą kontrolę nad tym, jak chce edukować swoich obywateli. Oznacza to również, że jest więcej obywateli, którzy zajmują stanowiska na różnym poziomie edukacji w różnych przedsiębiorstwach w mieście.

Aktualizacja zachowania ognia w trakcie pożarów.

W bezpłatnej aktualizacji zapewniamy również graczom możliwość wyłączenia rozprzestrzeniania się ognia. Dotyczy to wszelkiego rodzaju pożarów z pożaru lasu do pożaru budynku. Gdy ta opcja jest włączona, zapobiega pożarom lasów na dużą skalę, nie pozwalając na rozprzestrzenianie się ognia z jednego drzewa na drugie. Zapobiega to również rozprzestrzenianiu się ognia z drzew na budynki oraz z budynków do budynków i tak dalej. Jeśli jednak gracz włączy losowe katastrofy, ta opcja jest wyłączona. Również ustawienie losowego prawdopodobieństwa katastrofy na więcej niż zero lub odgrywanie scenariusza wyłącza tę opcję.

Aktualizacja ta powoduje także zmianę zachowania ognia w budynkach Parklife i Campus na ścieżkach. Zazwyczaj te budynki mogą zapalić się tylko wtedy, gdy zostaną umieszczone na poboczu drogi. Jednak budynki umieszczone wzdłuż ścieżek mogą również zapalić się, jeśli gracz ma zainstalowane klęski żywiołowe i odblokował helikoptery oraz włączył losowe katastrofy lub gra w scenariusz.

W ten sposób dotarliśmy do końca. Rozmawialiśmy o obszarach kampusu, roku akademickim, wydziałach i sportach uniwersyteckich. Przyjrzeliśmy się nowym mapom oraz sprawdziliśmy nowe przepisy, nie pomijając przy tym całej fajnej darmowej zawartości. Więc co o tym wszystkim myślicie? Czy jesteście podekscytowani Cities: Skylines - Campus? Już niedługo wydanie, więc załużcie kapelusze dla budowniczych miast i przygotujcie się na rozpoczęcie budowy!

Tłumaczenie dla Cities Skylines Polska: SZyMeX
  Odpowiedz
#2
Nie wiem, ale ja uwazam ze to jedno z gorszych dlc w sumie nikomu nie potrzebne, uniwersytety juz teraz mozemy budowac z assetow dostepnych na workshopie, jest bardzo widoczne ze grupa docelowa to gracze niemodowanej gry z USA. DLC jest pelne polsrodkow i zwyklych bezsensownych rozwiazan, ktore prawdopodobnie beda mialy jakis minimalny negatywny wplyw na plynnosc gry i nie do konca rozumiem po co komu informacja o stanowiskach / rodzaju pracy jaka wykonuja cimowie. Odnosnie autobusow kolejny nonsens autobusy szkolne sa dla dzieci nie dla studentow, darmowy model oczywiscie jest amerykanski a sam mechanizm jest taki sam jak w przypadku normalnych autobusow - kazdy cim bedzie uzywal tego srodka transportu jak kazdego innego, dodany mechanizm wyboru modelu pojazdu dla linii komunikacyjnej dotyczy tylko autobusow (najprostrza z mozliwych metoda wprowadzenia pseudo linii szkolnych) wiec nie eliminuje koniecznosci uzywania modow jesli chcemy zmienic pojazdy np. na linii tramwajowej, ale implementacja tej funkcjonalnosci moze oczywiscie spodowodowac bledy w modach ktore taka zamiane pojazdow umozliwiaja od dawna. Dodane darmowe budynki rowniez sa bardzo amerykanskie i nie nadaja sie do europejskich miast (ale oczywiscie zajmuja ram) dla mnie nastepna pozycja do pominiecia z Loading Screen Mod
  Odpowiedz
#3
Według mnie to ewidentnie pretekst do tego, żeby naprawić obecne dziwne dotychczasowe rozwiązanie z wykształceniem. Tylko że to też z jednej skrajności w drugą - przecież to oznacza, że na wykształconych mieszkańców będzie się czekało bardzo, bardzo długo! A z włączonymi pełnymi osiągnięciami na samym początku, ta gra będzie ogromnie powalona - będą powstawały budynki wymagające wykształconych pracowników, a takich przez wiele, wiele cimowych tygodni nie będzie!
  Odpowiedz
#4
(20-05-2019, 02:38)kabexxx napisał(a): Według mnie to ewidentnie pretekst do tego, żeby naprawić obecne dziwne dotychczasowe rozwiązanie z wykształceniem. Tylko że to też z jednej skrajności w drugą - przecież to oznacza, że na wykształconych mieszkańców będzie się czekało bardzo, bardzo długo! A z włączonymi pełnymi osiągnięciami na samym początku, ta gra będzie ogromnie powalona - będą powstawały budynki wymagające wykształconych pracowników, a takich przez wiele, wiele cimowych tygodni nie będzie!

hmm naprawiac to powinni bugi ktore gra ma od dawna a z ktorymi sobie radzimu uzywajac modow a nie wprowadzac nowe funkcjonalnosci ktore niedosc ze nikomu nie sa potrzebne (jak szczegoly zatrudnienia, ok adresss nazwa budynku pozwala sobie wyobrazic jaka droge cim pokonuje, ale stanowisko jakie zajmuje po jaka cholere mi to?). Miejmy nadzieje ze te nowosci nie dodadza do i tak duzej ilosci danych z ktorymi gra musi sobie radzic. Obawiam sie ze mod ktory sprawia ze nowi cimowie wprowadzajacy sie do miasta sa w roznym wieku, i maja rozne wyksztalcenie sie posypie. Nigdy dotad nie bylem tak krytyczny w stosunku do nowego dlc, rozumiem ze to biznes i kasa sie musi zgadzac, ale to jest naprawde gowno, darmowy patch bum dwa amerykanskie budynki i po cholere mi to? Devs przestali sluchac graczy udzielaja sie coraz mniej, widzialem bardzo duzo uwag/pomyslow i wiekszosc chce dlc z lotniskami (nie jestem fanem lotnictwa ale moge to zrozumiec swietny pomysl choc pewnie bym nie kupil), marina (tez rozumiem). Coz wybrano cos co bylo najprostrze, wepchnieto bardzo polowiczne rozwiazania upchnieto kolanem i ogloszono sukces, reszta zrobia gwiazdy internetu da im sie dlc zaplaci i niech pieja z zachwytu nad nowym produktem bo tak DLC to produkt .
  Odpowiedz
#5
(20-05-2019, 10:23)garfield napisał(a): hmm naprawiac to powinni bugi ktore gra ma od dawna a z ktorymi sobie radzimu uzywajac modow a nie wprowadzac nowe funkcjonalnosci ktore niedosc ze nikomu nie sa potrzebne (jak szczegoly zatrudnienia, ok adresss nazwa budynku pozwala sobie wyobrazic jaka droge cim pokonuje, ale stanowisko jakie zajmuje po jaka cholere mi to?). Miejmy nadzieje ze te nowosci nie dodadza do i tak duzej ilosci danych z ktorymi gra musi sobie radzic. Obawiam sie ze mod ktory sprawia ze nowi cimowie wprowadzajacy sie do miasta sa w roznym wieku, i maja rozne wyksztalcenie sie posypie. Nigdy dotad nie bylem tak krytyczny w stosunku do nowego dlc, rozumiem ze to biznes i kasa sie musi zgadzac, ale to jest naprawde gowno, darmowy patch bum dwa amerykanskie budynki i po cholere mi to? Devs przestali sluchac graczy udzielaja sie coraz mniej, widzialem bardzo duzo uwag/pomyslow i wiekszosc chce dlc z lotniskami (nie jestem fanem lotnictwa ale moge to zrozumiec swietny pomysl choc pewnie bym nie kupil), marina (tez rozumiem). Coz wybrano cos co bylo najprostrze, wepchnieto bardzo polowiczne rozwiazania upchnieto kolanem i ogloszono sukces, reszta zrobia gwiazdy internetu da im sie dlc zaplaci i niech pieja z zachwytu nad nowym produktem bo tak DLC to produkt .
1. Stanowisko dużo mówi, bo świadczy np. o możliwościach zarobkowych czy stylu życia cima.
2. Czy się posypie? Nie wiem.
3. No cóż, CO + Paradox, takie uroki. Ciekawe, czy C:S zostanie kiedyś tak bardzo spektakularnie porzucone, jak CiM 2.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości