Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities Skylines II - Modowanie i Wydajność
#1
[Obrazek: akrL7gJ.jpg]


WIĘCEJ MODÓW DLA KAŻDEGO


Wiemy, że czekaliście, a teraz nadszedł czas, aby podzielić się najnowszymi osiągnięciami dotyczącymi modowania w Cities: Skylines II.

Przede wszystkim nasz edytor w grze jest obecnie w fazie beta i zostanie uruchomiony wkrótce po premierze. Nie możemy się już doczekać, aby uwolnić moc kreatywnych modyfikacji dla was wszystkich, ale w ramach przygotowań współpracujemy z utalentowaną grupą twórców pracujących za kulisami - zapewniając, że będziecie mieć niesamowite mody w chwili uruchomienia platformy modów.

Mimo, że narzędzie do modowania będzie miało podstawowe ramy w momencie jego powstania, skupimy się na jego ciągłej rozbudowie i ulepszaniu, co pozwoli uczynić go głównym celem naszych wysiłków rozwojowych w dalszej perspektywie. Wszelkie informacje na temat edytora i jego funkcji udostępnimy niebawem - tymczasem zapraszamy na kolejne pamiętniki rozwoju.

Druga sprawa, przedstawiamy Wam całkiem nową platformę Paradox Mods do obsługi modów w Cities: Skylines II. Jej głównym założeniem jest przejrzystość. Modowanie zostanie rozszerzone na graczy na różnych platformach - zarówno PC, jak i konsolach - tak, aby zapewnić jak największej liczbie graczy możliwości modyfikowania i czerpania satysfakcji z gry.

Dla użytkowników konsol oznacza to dostęp do zasobów w bibliotece (Assets Mod). Zgadza się, dobrze przeczytałeś! Wiemy, że stanowi to ogromną część doświadczeń w Cities Skylines i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie takich rozwiązań, które sprawią, że mody będą dostępne dla wszystkich. Podobnie jak w przypadku wszystkich istotnych aktualizacji, jesteśmy w pełni świadomi krzywej uczenia się, z jaką się może wiązać zapewnienie zasobów, ale jesteśmy gotowi temu sprostać, aby płynne przejść do Paradox Mods.


UWAGA NA TEMAT WYDAJNOŚCI I NASZEGO ZOBOWIĄZANIA WOBEC GRACZY


Zwróciliśmy również uwagę na obawy związane z wydajnością Cities: Skylines II, zwłaszcza po naszym poprzednim oświadczeniu o podniesieniu minimalnych i zalecanych specyfikacji. Ponieważ zawsze wierzyliśmy w przejrzystość, chcielibyśmy rzucić nieco światła na obecny stan wdrożeń.

Cities: Skylines II to gra nowej generacji i w tym wypadku wymaga pewnych zaleceń systemowych. Choć nasz zespół ciężko pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, niestety nie udało się nam osiągnąć zamierzonego poziomu odniesienia.

Ponadto pragniemy w dłuższej perspektywie wspierać grę, dlatego wydanie jej teraz jest najlepszym rozwiązaniem. Jesteśmy dumni z wyjątkowej rozgrywki i funkcji w Cities: Skylines II i naprawdę wierzymy, że oferuje ona wspaniałe wrażenia, które usatysfakcjonują graczy.

W nadchodzących miesiącach będziemy stale ulepszać grę, ale chcemy również zarządzać oczekiwaniami dotyczącymi wydajności w nadchodzącej wersji. Naszą ambicją jest, aby Cities: Skylines II dawało radość jak najwięcej liczbie graczy, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby gra osiągnęła swój pełny potencjał.

Dziękujemy za zrozumienie i Wasze nieustające wsparcie. Niezmiernie cieszy nas, że możemy pochwalić się społecznością pełną pasji i zaangażowania jak Wy.
Jeśli macie więcej pytań, zapoznajcie się z najczęściej zadawanymi tutaj pytaniami:

Dlaczego wypuszczacie grę, skoro ma ona problemy z wydajnością?
Zobowiązaliśmy się długoterminowo wspierać grę i sądzimy, że wydanie jej teraz jest właściwym krokiem. Cities: Skylines II przedstawia rozgrywkę, z której jesteśmy bardzo dumni i pomimo tego, że gra wymaga dużej wydajności, wierzymy, że będzie to doświadczenie, które naprawdę docenisz.

Czy wszyscy doświadczą problemów z wydajnością?
Wszystko zależy od tego, jakie parametry mają wasze komputery. Niektórzy będą mieli problemy, inni nie. Zależy to również od wysokich ustawień graficznych w porównaniu ze sprzętem.

Czy jest coś, co mogę zrobić, jeśli wystąpią problemy z wydajnością w trakcie uruchamiania gry?
Tak. Dostosowaliśmy kilka ustawień graficznych, które mają minimalny wpływ na wrażenia gracza, ale znacznie zwiększają wydajność. Wkrótce podamy więcej szczegółów. Jeśli w momencie uruchomienia napotkasz pewne problemy z wydajnością, to te konfiguracje będą dla nas najlepszymi rekomendacjami!

Jakiej platformy do obsługi modów będzie używać Cities: Skylines II?
Stworzyliśmy nową platformę Paradox Mods do obsługi modów w Cities: Skylines II. Ma to na celu zapewnienie kompatybilności modów między platformą, a grą. Chcemy też zapewnić naszym graczom najlepsze wrażenia w trakcie rozgrywki.

Czy mody będą wspierane przez inne platformy?
Niestety, nie będziemy wspierać innych platform, takich jak Warsztat Steam. Jako nową platformę wybraliśmy Paradox Mods, ponieważ wpłynie to na kompatybilność modów na wielu platformach. Chcieliśmy także, aby modyfikacje były łatwiej dostępne w grze, co możemy osiągnąć dzięki Paradox Mods.

Co masz na myśli mówiąc „modowanie jest w fazie beta”?
Oznacza to, że mamy małą grupę modderów testujących narzędzia w zamkniętej wersji beta, które wkrótce zostaną udostępnione publicznie!.

Czy zasoby z CS1 będą kompatybilne w CS2?
Niestety, mody z Cities: Skylines nie będą kompatybilne w Cities: Skylines II. Gra jest zbudowana na zupełnie nowym kodzie, przez co nie jest to możliwe. Jako tako wymaga własnych i unikalnych modów. W każdym razie najlepsi twórcy modów z Cities: Skylines mają wcześniejszy dostęp do kontynuacji i kto wie – być może już pracują nad nową wersją Twojego ulubionego moda dla Cities: Skylines II.

Czy mody będą obsługiwane na konsoli?
Tak! Modyfikacje zasobów będą dostępne dla użytkowników konsoli. Ze względu na ograniczenia modowanie nie jest w tej chwili możliwe.

Kiedy otrzymamy dostęp do narzędzi modowania?
Modowanie jest obecnie w fazie beta i będzie dostępne dla graczy na PC wkrótce po premierze. Użytkownicy konsol również otrzymają dostęp do modowania, a harmonogram zostanie udostępniony później.

Czy mogę wziąć udział w becie?
Nie mamy aplikacji, abyś mógł stać się częścią grupy beta. Nasz zespół współpracuje z modderami, którzy są liderami społeczności i mają na nią pozytywny wpływ. Być może wkrótce będzie to możliwe!
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości