Pawel napisał(a):Yoper, generalnie w wiekszości tylko gdybamy, wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe (tylko po co...), ale Twórcy poszli na prawdziwą symulację, dlatego liczba mieszkańców jest mniejsza.
Filtry będzie można zmieniać, pewnie będzie jakiś mniej cukierkowy.
Producent od samego początku mówił, że w planach ma zamiar stworzyć dobry silnik, a reszta zostawi moderom, jest to niewielkie studio i nie stać ich na takie dopieszczanie gry - dlatego ułatwiają dostęp moderom. I nie jest to poprawianie gry, ponieważ od początku jest taki zamiar.
Przepraszam Paweł, nie za bardzo rozumie teraz, Paradox jest małym studiem ? O ile chodzi o tą firmę, bo oni maja na swoim koncie sporo sukcesów, bo paradox wydał Cities in Motion 1 i 2, jeśli to ta sama grupa specjalistów, bo po pierwszych tylko zdjęciach widzę w CS sporo rzeczy nieprzypominające CIM 1 podobny styl. Czy się może mylę?
W SC4 bylo cos co mnie denerwowalo aczkolwiek nadal jest to dla mnie gra nr 1 chyba ze Skyline zdetronizuje.
Uwielbiam budowac tzw growa czyli zostawiam grze to co ma sie wybudowac.
Dodatkowe budynki ludzie tworzyli w dwoch plikach jako grow i landmark.Jak wspomnialem grow rosl sam landmark sie plopowalo.
Plopowanie bylo jakies...neie wiem jak to okreslic..pojscie na latwizne bo mozna bylo sobie zrobic faktycznie miasto takie jakie sie chcialo
Natomiast budowanie z growa wymagalo cierpliwosci i ustalania podatkow czy tez plopowania parkow lub innych boosterow na minus danej dzielicy czy plus..bylo wyzwanie.
Denerwowalo mnie natomiat to ze niestety moderzy nigdy nie zaznaczali albo robili to naprawde sporadycznie w jakim stylu dany budynek mial sie bidowac wiec zeby zbudowac na przyklad slumsy z NY czy innego miasta USA trzeba bylo bawic sie w plopa.
Mam nadzieje ze tutaj mam na mysli Skylines jest opcja wybrania stylu budowy na przyklad europejska architektura czy francuski brutalizm czy amerykanska llub iberyjska przynajmniej dobrze by bylo
Jesli nie ma to mam nadzieje ze te budynki beda jakies blizej nieokrslone architektonicznie i beda mialy jakis swoj styl a moderzy dorobia odpowiednie style z tym ze pozostanie wtedy kwestia tego jak w danym stylu budowac.
Ogolnie to chcialem chyba napisac co innego jak na to patrze ale w trakcie pisania zapomnialem co chcialem
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
Gabrielle Solis napisał(a):Pawel napisał(a):Yoper, generalnie w wiekszości tylko gdybamy, wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe (tylko po co...), ale Twórcy poszli na prawdziwą symulację, dlatego liczba mieszkańców jest mniejsza.
Filtry będzie można zmieniać, pewnie będzie jakiś mniej cukierkowy.
Producent od samego początku mówił, że w planach ma zamiar stworzyć dobry silnik, a reszta zostawi moderom, jest to niewielkie studio i nie stać ich na takie dopieszczanie gry - dlatego ułatwiają dostęp moderom. I nie jest to poprawianie gry, ponieważ od początku jest taki zamiar.
Przepraszam Paweł, nie za bardzo rozumie teraz, Paradox jest małym studiem ? O ile chodzi o tą firmę, bo oni maja na swoim koncie sporo sukcesów, bo paradox wydał Cities in Motion 1 i 2, jeśli to ta sama grupa specjalistów, bo po pierwszych tylko zdjęciach widzę w CS sporo rzeczy nieprzypominające CIM 1 podobny styl. Czy się może mylę?
Paradox jest wydawca
Natomiast tworcami jest Colossal Order
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
Gabrielle Solis napisał(a):Pawel napisał(a):Yoper, generalnie w wiekszości tylko gdybamy, wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe (tylko po co...), ale Twórcy poszli na prawdziwą symulację, dlatego liczba mieszkańców jest mniejsza.
Filtry będzie można zmieniać, pewnie będzie jakiś mniej cukierkowy.
Producent od samego początku mówił, że w planach ma zamiar stworzyć dobry silnik, a reszta zostawi moderom, jest to niewielkie studio i nie stać ich na takie dopieszczanie gry - dlatego ułatwiają dostęp moderom. I nie jest to poprawianie gry, ponieważ od początku jest taki zamiar.
Przepraszam Paweł, nie za bardzo rozumie teraz, Paradox jest małym studiem ? O ile chodzi o tą firmę, bo oni maja na swoim koncie sporo sukcesów, bo paradox wydał Cities in Motion 1 i 2, jeśli to ta sama grupa specjalistów, bo po pierwszych tylko zdjęciach widzę w CS sporo rzeczy nieprzypominające CIM 1 podobny styl. Czy się może mylę?
Mam nadzieję, że Paweł się nie obrazi, ale odpowiem w jego imieniu Paradox to tylko wydawcy, oni nie mają nic wspólnego z produkcją gry. Za produkcję gry odpowiada Colossal Order - 9 osobowy team, który stworzył grę, więc jest to bardzo małe studio. Cities Skylines posiada silnik gry taki jak CiM (unity) i to podobieństwo widać właśnie w symulacji.
Marcin65 napisał(a):W SC4 bylo cos co mnie denerwowalo aczkolwiek nadal jest to dla mnie gra nr 1 chyba ze Skyline zdetronizuje.
Uwielbiam budowac tzw growa czyli zostawiam grze to co ma sie wybudowac.
Dodatkowe budynki ludzie tworzyli w dwoch plikach jako grow i landmark.Jak wspomnialem grow rosl sam landmark sie plopowalo.
Plopowanie bylo jakies...neie wiem jak to okreslic..pojscie na latwizne bo mozna bylo sobie zrobic faktycznie miasto takie jakie sie chcialo
Natomiast budowanie z growa wymagalo cierpliwosci i ustalania podatkow czy tez plopowania parkow lub innych boosterow na minus danej dzielicy czy plus..bylo wyzwanie.
Denerwowalo mnie natomiat to ze niestety moderzy nigdy nie zaznaczali albo robili to naprawde sporadycznie w jakim stylu dany budynek mial sie bidowac wiec zeby zbudowac na przyklad slumsy z NY czy innego miasta USA trzeba bylo bawic sie w plopa.
Mam nadzieje ze tutaj mam na mysli Skylines jest opcja wybrania stylu budowy na przyklad europejska architektura czy francuski brutalizm czy amerykanska llub iberyjska przynajmniej dobrze by bylo
Jesli nie ma to mam nadzieje ze te budynki beda jakies blizej nieokrslone architektonicznie i beda mialy jakis swoj styl a moderzy dorobia odpowiednie style z tym ze pozostanie wtedy kwestia tego jak w danym stylu budowac.
Ogolnie to chcialem chyba napisac co innego jak na to patrze ale w trakcie pisania zapomnialem co chcialem
Wiem co masz na myśli... plop to układanka, klocki (przynajmniej dla mnie). Co innego obserowanie jak miasto samo rośnie w oczach. W Cities: Skylines poza standardowo plopowanymi budynkami użyteczności publicznej, landmarkami, parkami itd, będą także największe wieżowce, które zajmują teren większy niż 4x4, czyli nie mieszczą się na maksymalnej dostępnej działce w strefowaniu.
Pawel napisał(a):Powtarzają się, bo taki był zamiar, one miały się powtarzać. Zajeli się silnikiem gry, a budynki bez problemu dodadzą moderzy
Teraz już rozumiem koncepcje i plan, dzięki za wytłumaczenie tego zjawiska.
Czekam na to, co fajnego w warsztacie będzie, zawsze było ciekawe jakie mody powstaną.
|