Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Economy 2.0 - Checklista zapisów gry
#1
Aktualizacja Economy 2.0 będzie jedną z największych, jakie przygotowaliśmy do tej pory, a to oznacza również, że nastąpi wiele zmian w funkcjonowaniu gry, szczególnie w zakresie ekonomii.

Jesteśmy już blisko wydania łatki Economy 2.0! Przed naciśnięciem guzików przeprowadzamy ostatnie kontrole i być może już jutro wszystko trafi w Wasze ręce. Jednak przed wypuszczeniem łatki chcieliśmy udostępnić listę rzeczy, które możecie napotkać podczas wczytywania zapisów po aktualizacji Economy 2.0; ten post powinien z wyprzedzeniem wyjaśniać, jaki wpływ będzie to miało na Wasze poprzednie zapisy, aby nie było żadnych niespodzianek.

Opublikowaliśmy już dwa Dzienniki Deweloperów na temat zawartości łatki Economy 2.0. Jeśli chcesz je przeczytać, znajdziesz je tutaj;



ZAPISY GRY
  • Zapisy sprzed przeróbki ekonomii będą nadal działać, ale mogą wymagać okresu przejściowego. Ta obszerna przeróbka będzie miała wpływ na sposób działania symulacji i na zapisy, na których budowałeś przedtem. Przeczytaj poniżej, jakie elementy rozgrywki wymagają czasu, aby zaczęły odpowiednio działać.

MODY
  • Po nowej aktualizacji nie ma gwarancji, że modowane zapisy będą działać poprawnie; będziesz musiał sprawdzić newsy lub instrukcje od modderów.
  • Aktualizacja prawdopodobnie będzie miała wpływ na modyfikacje mające wpływ na symulację.

Mody muszą zostać zaktualizowane, aby działały z nową wersją gry i jej nowymi funkcjami. Prosimy o cierpliwość w stosunku do modderów, którzy tworzą mody, które uwielbiacie. Chociaż niektórzy twórcy modów otrzymali wcześniejszy dostęp do łatki, aby móc aktualizować swoje mody, mogą oni nie być w stanie ich natychmiast wypuścić. Proszę, nie nalegaj na twórców modów, aby aktualizowali swoje mody; jeśli będą w stanie, zaktualizują je tak szybko, jak będzie to możliwe.

Jeśli chcesz grać w grę bez modów w oczekiwaniu na aktualizację modów, możesz użyć nowego zestawu pozbawionego modów lub tymczasowo dodać 
--disableModding do opcji uruchamiania gry Steam aby wyłączyć wszystkie modyfikacje.


CO SIĘ ZMIENI?
  • Zgodnie z popularną prośbą sprawiamy, że gra staje się mniej łatwa:
    • Zniesione zostaną dotacje rządowe i zwiększą się koszty utrzymania służb miejskich .
  • Czy korzystasz z zewnętrznych usług miejskich?
    • Miasta korzystające z usług zewnętrznych muszą umożliwić zgodnie z polityką Import City Services dalsze korzystanie z usług sąsiadujących miast, które są obecnie płatne.
  • Koszt utrzymania płytek terenu
    • Płytki mają teraz koszt utrzymania, a jeśli masz odblokowanych wiele płytek, zauważysz poważną zmianę w swoim budżecie. Jeśli po aktualizacji masz trudności z zrównoważeniem budżetu, ale chcesz grać dalej na tym samym zapisie, zalecamy włączenie opcji „Nieograniczone pieniądze” w opcjach mapy zapisów. Jeśli zaczniesz nową mapę i włączysz nową opcję mapy „Odblokuj wszystkie kafelki”, utrzymanie kafelków nie będzie wiązało się z kosztami i nie będziesz musiał płacić 22 000 000 miesięcznie za wszystkie kafelki.

TO ZAJMIE TROCHĘ CZASU NA SPODZIEWANY EFEKT
  • Fala Śmierci
    • W Twoim mieście będzie trwała Fala Śmierci, która będzie trwała około 1-2 miesięcy w grze. Im starsi są Twoi obywatele, tym sytuacja będzie poważniejsza. Dzieje się tak, ponieważ chcemy zróżnicować wiek, w jakim obywatele mogą umrzeć, aby uniknąć przyszłych fal zgonów – ale zajmie to trochę czasu, ponieważ Ponury Żniwiarz zwykle nie otrzymuje od razu tak wielu dokumentów.

  • Nowe obliczenia budżetowe
    • Początkowo należy spodziewać się negatywnego trendu pieniężnego, ale po ponownym obliczeniu dochód podatkowy może zrekompensować nowe koszty. Jeśli Twoje miasto ma problemy finansowe, rozważ podniesienie podatków, zmniejszenie budżetów na usługi lub tymczasowe wyłączenie budynków, aby zaoszczędzić koszty.
  • Nowe obliczenia produkcji i zatrudnienia
    • Firmy potrzebują czasu na dostosowanie produkcji i liczby pracowników, co może zwiększyć bezrobocie.
  • Nowe obliczenia popytu
    • Korekty popytu mogą nastąpić szybko, wpływając na paski popytu, więc nie zdziw się, jeśli będą się znacznie różnić od tych sprzed aktualizacji. Zwiększona powierzchnia produkcyjna w przemyśle może zwiększyć popyt na mieszkania, chyba że są już pracownicy poszukujący pracy.
  • Nowe obliczenia popytu mieszkaniowego
    • Nie zdziwcie się, jeśli te nowe obliczenia spowodują, że obywatele będą szukać różnych typów mieszkań lub przeprowadzą się po aktualizacji.
  • Nowe obliczenia czynszu i zużycia zasobów
    • Obliczenia te powinny pomóc obywatelom w uzyskaniu preferowanego mieszkania, zmniejszając z czasem powiadomienia o „wysokim czynszu”.
  • Czy nadal masz powiadomienia o „Wysokim czynszu”?
    • Stałe powiadomienia o „wysokim czynszu” nawet po dłuższym okresie grania? Może to wskazywać na problemy z bezrobociem. Zapewnij obywatelom pracę, z której będą mogli płacić czynsz.


Cenimy Twoją opinię na temat rozwoju Cities Skylines II i wraz z tą aktualizacją stworzyliśmy ankietę, w której możesz dodać swoje opinie, obawy i sugestie dotyczące Gospodarki 2.0.

Po wydaniu aktualizacji tę ankietę znajdziesz jako jeden z kafelków w launcherze Cities Skylines II!
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: