Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
MODY
#11
Vlang napisał(a):O zasyp modyfikacji nie ma co się martwić. Skoro gra będzie współpracowała z Warsztatem Steam to możecie sobie zobaczyć co stało się ze Skyrim'em:
http://steamcommunity.com/workshop/brow ... touseitems
W sumie zależnie od tego jak intuicyjne będą narzędzia modderskie sam zamiaruję się nimi pobawić.


Obawiam się że jest jeden problem ze steam, grałam setki godzin na tej platformie w Civilization 5. by było tak, jak z warsztatu wzięłam sobie mody, i z nimi rozpoczynałam swoją rozgrywkę, to po jakimś czasie ktoś usuwał czy likwidował jeden z modów, to szlak trafia moją całą rozgrywkę bo nie ładowało mi już mojej rozgrywki! I tak było kilka razy, dlatego przestałam grac z modami, bo co jakiś czas jakiś czubek je usuwał i po co było je tam zamieszczać?! Nie wiem, jak tak będzie i w CS. nie będzie za dobrze.
Czy ktoś miał podobne przypadki, jeśli tak, to jak rozwiązać ten problem??
  Odpowiedz
#12
To akurat jakieś wyjątkowe przypadki i rzadko się zdarza, żeby mod, który jest na tyle dobry, by nas zainteresował, zostawał usunięty przez autora. Chodzi o to, że pewnie twoja rozgrywka opierała się np. o nową cywilizację, a gdy już nie było plików z nią związanych to i gra nie miała czego wczytywać razem z save'em. Dziwne tylko, że od razu pliczki tejże modyfikacji usunęły Ci się z komputera. To już pewnie zależy od poszczególnych gier.
  Odpowiedz
#13
Vlang napisał(a):To akurat jakieś wyjątkowe przypadki i rzadko się zdarza, żeby mod, który jest na tyle dobry, by nas zainteresował, zostawał usunięty przez autora. Chodzi o to, że pewnie twoja rozgrywka opierała się np. o nową cywilizację, a gdy już nie było plików z nią związanych to i gra nie miała czego wczytywać razem z save'em. Dziwne tylko, że od razu pliczki tejże modyfikacji usunęły Ci się z komputera. To już pewnie zależy od poszczególnych gier.


Rzadko? Szczęśliwy W ciągu pół roku miesiąc w w miesiąc i ryzyko jest, i jestem tego świadkiem.
Dlatego trzeba mieć to na uwadze, może zarząd steam prosić o nie usuwania zawartości modów które już tam trafili dla CS. Jak ktoś dodaje moda, to już nie ma możliwości jego usuwać, to dało by pewność na stabilną gre.
Inaczej będzie bigos, co innego gdyby rozpoczęty gry na usuniętych modach działały i ładowały, ale niestety... Płacz
Mnie to spotkało już 6 razy, teraz nie pobieram i nie używam ich w obawie że stracę kolejną rozgrywkę.
I kto wie ile razy tak mogło by się powtarzać... :?:
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: