Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
NullReferenceException bez wskazówki w komunikacie
#1
Hejka, no problem jak w tytule - NullReferenceException bez wskazówki w komunikacie  Sad

W zapisie, na którym dłubię miasto od kilku tygodni nagle zaczęło się pojawiać od wczoraj [Obrazek: VFQz9fl.png]
Problem pojawia się praktycznie za każdym razem przy czymś z drogą, stacją kolejową itp.

Nie wiem, szczerze, czy coś w tym logu mi pomaga w znalezieniu przyczyny.
https://github.com/jakub-adamczyk-ja/Pro...r-09.08.20
  Odpowiedz
#2
Coś wysypało się z Shared Stop Enabler: Simulation error: Argument cannot be null.
Kod:
Parameter name: source
at System.Linq.Check.SourceAndPredicate (object,object) <0x00072>
at System.Linq.Enumerable.Any<SharedStopEnabler.StopSelection.SharedStopSegment> (System.Collections.Generic.IEnumerable`1<SharedStopEnabler.StopSelection.SharedStopSegment>,System.Func`2<SharedStopEnabler.StopSelection.SharedStopSegment, bool>) <0x00032>
at SharedStopEnabler.StopSelection.StopSelectionExtensions.IsSharedStopSegment (NetSegment,int) <0x000ce>
at SharedStopEnabler.StopSelection.Patch.NetSegmentPatch_GetClosestLanePosition.Prefix (bool&,NetSegment,UnityEngine.Vector3,NetInfo/LaneType,VehicleInfo/VehicleType,bool&) <0x00138>
at (wrapper dynamic-method) NetSegment.DMD<DMD<GetClosestLanePosition_Patch1>?1033043840..GetClosestLanePosition_Patch1> (NetSegment&,UnityEngine.Vector3,NetInfo/LaneType,VehicleInfo/VehicleType,VehicleInfo/VehicleType,bool,UnityEngine.Vector3&,int&,single&,UnityEngine.Vector3&,int&,single&) <0x0011d>
at PathManager.FindPathPosition (UnityEngine.Vector3,ItemClass/Service,ItemClass/Service,ItemClass/Service,ItemClass/SubService,ItemClass/Level,NetInfo/LaneType,VehicleInfo/VehicleType,VehicleInfo/VehicleType,bool,bool,single,PathUnit/Position&,PathUnit/Position&,single&,single&) <0x00d06>
at (wrapper dynamic-method) PathManager.DMD<DMD<FindPathPosition_Patch1>?-1892917504..FindPathPosition_Patch1> (UnityEngine.Vector3,ItemClass/Service,ItemClass/Service,NetInfo/LaneType,VehicleInfo/VehicleType,VehicleInfo/VehicleType,bool,bool,single,PathUnit/Position&,PathUnit/Position&,single&,single&) <0x00091>
at PathManager.FindPathPosition (UnityEngine.Vector3,ItemClass/Service,NetInfo/LaneType,VehicleInfo/VehicleType,bool,bool,single,PathUnit/Position&,PathUnit/Position&,single&,single&) <0x0007a>
at CargoPathAI.UpdateLaneConnection (uint16,NetNode&) <0x00170>
at NetNode.UpdateLaneConnection (uint16) <0x0005c>
at (wrapper dynamic-method) NetManager.DMD<DMD<SimulationStepImpl_Patch1>?-1485488768..SimulationStepImpl_Patch1> (NetManager,int) <0x00427>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
  [Core]

Przyznam szczerze, że u mnie ten mod też powodował problemy, ale nie miałem czasu by się temu dokładniej przyjrzeć. Spróbuj wyłączyć ten mod i sprawdzić wtedy czy error ustąpi.
 Podziękowali: kabexxx
  Odpowiedz
#3
Dzięki, przeoczyłem ten fragmencik (propsy za skrupulatność!). I wywalenie moda rozwiązało problem.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości