Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Patch 1.0.13f1
#1
[Obrazek: EnFcB2i.jpg]

Cześć wszystkim Smile

Wczoraj ukazał się kolejny patch do Cities: Skylines II! Dotyczy on głównie poruszanych ostatnio w "Word of the Week" problemów z odbiorem śmieci oraz dużą ilością bezdomnych psów, ale poprawek jest znacznie więcej!

Uwaga! Pamiętajcie, że istniejące powiadomienia o śmieciach w bieżących zapisach gry mogą nie zostać poprawnie usunięte, dopóki budynek nie zostanie odbudowany, jednak nowe budynki i zapisy utworzone po tej aktualizacji nie powinny mieć tego problemu.

Poprawki błędów i ulepszenia:
  • Zrównoważono produkcję i obliczenia akumulacji śmieci
  • Naprawiono śmieciarki, które przypadkowo dodawały ładunek śmieci podczas obliczania szacunkowej ilości śmieci dla danej ścieżki
  • Naprawiono śmieciowy zasób „Wartość handlowa”, który wyświetlał ujemną wartość w statystykach
  • Zrównoważono produkcję energii elektrycznej spalarni
  • Naprawiono różne problemy z ubraniem postaci
  • Zbalansowano ilość bezpańskich zwierząt w mieście
  • Zwiększono karę pathfinding-u za niebezpieczne zawracanie na autostradzie
  • Naprawiono nieprawidłowe zachowanie przy zmianie pasa ruchu, gdy jeden lub więcej pasów jest łączonych w jeden od lewej strony
  • Zbilansowano zużycie wody w wielu budynkach usług miejskich
  • Naprawiono nieprawidłowe przesunięcie siatki stref, gdy przeciwna strona deptaka, alei lub drogi żwirowej ma ścianę oporową. (Może to powodować pewne problemy z podziałem na strefy, których nie można automatycznie naprawić, jeśli tego typu lokalizacja jest już podzielona na strefy w zapisie gry)
  • Naprawiono samochody używające złego kierunkowskazu podczas opuszczania ronda z ruchem lewostronnym (działa na istniejących zapisach dopiero po dotknięciu dróg w pobliżu ronda narzędziem drogowym)
  • Usunięto zasady dotyczące opłat parkingowych dostępne dla stacji metra, mimo że nie mają one miejsc parkingowych
  • Naprawiono problem z randomizacją reklam radiowych według wpływu marki w mieście
  • Naprawiono błędną obsługę znaków Unicode i innych niż alfanumeryczne w zapisach w chmurze Microsoft
  • Naprawiono różne przypadki losowo jasnych okien w pojazdach
  • Dopasowano kolory przystanków w legendzie widoku informacji o transporcie do kolorów ikon przystanków
  • Optymalizacja wydajności triangulacji i walidacji obszaru wielokąta
  • Poprawka potencjalnego błędu: Inspektorowi nie udało się przeanalizować danych HTTP podczas połączenia
 Podziękowali: Marov
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości