Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Problem z stworzeniem miasta
#1
Witam, mam problem z stworzeniem miasta. Posiadam kilka modyfikacji lecz wątpię że to ich wina. Po jakimś czasie ładowania się gry wyskakuje komunikat o zapisaniu error loga.
Proszę o pomoc.

Plik log w załączniku


Załączone pliki
.log   error.log (Rozmiar: 35.36 KB / Pobrań: 217)
  Odpowiedz
#2
Zbyt mało RAMu
Kod:
95% memory in use.
16336 MB physical memory [802 MB free].
49884 MB paging file [1 MB free].

Możesz albo zmniejszyć jakość tekstur, albo wyrzucić trochę niepotrzebnych modyfikacji i obiektów, albo zwiększyć rozmiar pliku stronnicowania (paging file) albo... dokupić więcej pamięci Wink
  Odpowiedz
#3
(16-03-2021, 19:42)SZyMeX napisał(a): Zbyt mało RAMu
Kod:
95% memory in use.
16336 MB physical memory [802 MB free].
49884 MB paging file [1 MB free].

Możesz albo zmniejszyć jakość tekstur, albo wyrzucić trochę niepotrzebnych modyfikacji i obiektów, albo zwiększyć rozmiar pliku stronnicowania (paging file) albo... dokupić więcej pamięci Wink

Ile pamięci by wystarczyło?
  Odpowiedz
#4
Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć. 32GB też można zapchać, tak samo 64... Ja zacząłbym od przeczyszczenia workshopa, często ma się wiele niewykorzystywanych czy też starych obiektów, które tylko zjadają RAM. Do tego przymusowo (o ile jeszcze nie masz) Loading Screen Mod, no i ewentualnie tak jak mówiłem mniejsza jakość tekstur.
  Odpowiedz
#5
(16-03-2021, 20:09)SZyMeX napisał(a): Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć. 32GB też można zapchać, tak samo 64... Ja zacząłbym od przeczyszczenia workshopa, często ma się wiele niewykorzystywanych czy też starych obiektów, które tylko zjadają RAM. Do tego przymusowo (o ile jeszcze nie masz) Loading Screen Mod, no i ewentualnie tak jak mówiłem mniejsza jakość tekstur.

Wielkie dzięki, Po zainstalowaniu Loading Screen Moda wszystko ruszyło. Jutro zajmę się mimo wszystko przeczyszczeniem niepotrzebnych modyfikacji.
  Odpowiedz
#6
Warto dodać, że Loading Screen mod może pomóc w znalezieniu niepotrzebnych modyfikacji. Wystarczy włączyć generowanie raportu i zerknąć w niego po załadowaniu zapisu gry, aby dowiedzieć się na przykład które z budynków w ogóle nie zostały jeszcze umieszczone na mapie. Widząc rozmiar pliku stronicowania który jest wymagany do załadowania zapisu, może tego być ponad połowa z aktualnie zasubskrybowanych elementów Wink
 Podziękowali: SZyMeX , gkonrad20
  Odpowiedz
#7
(16-03-2021, 22:37)krzychu124 napisał(a): Warto dodać, że Loading Screen mod może pomóc w znalezieniu niepotrzebnych modyfikacji. Wystarczy włączyć generowanie raportu i zerknąć w niego po załadowaniu zapisu gry, aby dowiedzieć się na przykład które z budynków w ogóle nie zostały jeszcze umieszczone na mapie. Widząc rozmiar pliku stronicowania który jest wymagany do załadowania zapisu, może tego być ponad połowa z aktualnie zasubskrybowanych elementów Wink

Po włączeniu generowania raportu uzyskałem plik htm. Po wejściu w niego pokazała i się ogromna lista. Jak mogę rozpoznać jak się nazywają wadliwe modyfikacje?
  Odpowiedz
#8
Masz dwa raporty - assets browser i assets report. Skorzystaj z tego drugiego. Jest on podzielony na segmenty - obiekty brakujące, "failed to load", duplikaty, wykorzystane w mieście, niewykorzystane itp. Smile
 Podziękowali: gkonrad20
  Odpowiedz
#9
Dziękuję za pomoc  Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości