Co innego pierzeje a co innego cała wielka dzielnica złożona z samych sklepów czy biur. I na prawdę rozumiem że istnieją bardziej komercyjne części miasta, czy centra biurowe, no ale na prawdę nie przesadzajmy..
Ani to nie wygląda, szczególnie w podstawce Citiesków, ani też zbytnio nie działa, co widać powyżej. Nie uważam się za super "budowniczego", bo naprawdę daaaaaleka droga mi do tego, ba, patrząc na niektórych twórców na youtube to sądzę że jestem gdzieś tam na dnie.., ale jeszcze w żadnym swoim mieście (a wszystkie są prezentowane na forum) nie miałem problemu z brakiem towarów. Dlaczego? Bo trzeba umieć rozplanować miasto i transport w jego obrębie. Jeżeli w jednej części miasta, połączonej dwoma wlotami z resztą (pierwszy screen) upcha się same sklepy, kilkadziesiąt budynków a być może i nawet >100 to jak to ma dobrze funkcjonować? @
Graveth nie zrozum mnie źle, nie mam tu na celu ciebie "atakować" no ale na chłopski rozum, chciałbyś przejeżdżać całe miasto by dostać się do tego jednego nawet zwykłego spożywczaka?
Już pomijając aspekty realizmu i estetyki, to w Citieskach na prawdę trzeba z wyprzedzeniem planować transport. Strefy komercyjne, jeżeli już budowane jako takie molochy to muszą mieć dobry dojazd z autostrady (i to więcej niż jednym wlotem) oraz ze stacją towarową. Inaczej wszystko się zakorkuje, zacznie brakować towarów a w czego efekcie budynki zaczną być opuszczane.. Na ich miejsce zbudują się kolejne i kółko zacznie się od nowa :P
Ja bym zaczął od dostawienia tam dworców towarowych, powinno to usprawnić dostawy towarów do stref