Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Problem z włączaniem gry
#1
Gdy odpalam grę ze steam, ta włącza się do momentu loga paradox. Później nic się nie dzieje tylko ciągle widnieje logo, czasem zdarza się też ptaszek, ale bez tła z krajobrazami jedynie z czarnym tłem, on też ciągle się kręci ale nic się nie ładuje. Dawałem grze już dobre 30 min i nadal nic. Reinstalowałem, przeglądałem pliki lokalne, sprawdzałem spójność plików gry i nic. Próbowałem wejść z dobre 15 razy każdym możliwym sposobem. Dodam że problem wystąpił bo zakupieniu DLC natural disasters ale za pierwszym razem gra zadziałała, dopiero później pojawiły się problemy. Dodam że próbowałem włączyć CS bez tego dodatku i też nic.
  Odpowiedz
#2
Polecam podrzucić log z gry - spróbuj uruchomić grę i gdy zobaczysz logo to skopiuj plik output_log.txt (główny katalog gry/Cities_Data/).
Bez logów z gry to jak wróżenie z fusów Wink
 Podziękowali: Jasiek
  Odpowiedz
#3
(12-12-2020, 00:00)krzychu124 napisał(a): Polecam podrzucić log z gry - spróbuj uruchomić grę i gdy zobaczysz logo to skopiuj plik output_log.txt (główny katalog gry/Cities_Data/).
Bez logów z gry to jak wróżenie z fusów Wink


Załączone pliki
.txt   output_log.txt (Rozmiar: 195.9 KB / Pobrań: 146)
  Odpowiedz
#4
Wygląda na błąd związany z TM:PE:

Kod:
IOException: Sharing violation on path C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cities_Skylines\Cities_Data\TMPE.log
  at System.IO.FileStream..ctor (System.String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, Boolean anonymous, FileOptions options) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.IO.FileStream..ctor (System.String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.IO.FileStream:.ctor (string,System.IO.FileMode,System.IO.FileAccess,System.IO.FileShare)
  at System.IO.StreamWriter..ctor (System.String path, Boolean append, System.Text.Encoding encoding, Int32 bufferSize) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.IO.StreamWriter..ctor (System.String path, Boolean append) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.IO.StreamWriter:.ctor (string,bool)
  at System.IO.File.AppendText (System.String path) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at CSUtil.Commons.Log.LogToFile (System.String log, LogLevel level) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at CSUtil.Commons.Log.Info (System.String s) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.UI.Localization.LookupTable.Load () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.UI.Localization.LookupTable..ctor (System.String lookupTableName) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.UI.Translation.LoadAllTranslations () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.LoadingExtension..cctor () [0x00000] in <filename unknown>:0
Rethrow as TypeInitializationException: An exception was thrown by the type initializer for TrafficManager.LoadingExtension
  at TrafficManager.State.OptionsGeneralTab.T (System.String key) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.State.OptionsGeneralTab.MakeSettings_General (TrafficManager.UI.Helpers.ExtUITabstrip tabStrip) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.State.Options.MakeSettings (UIHelperBase helper) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at TrafficManager.TrafficManagerMod.OnSettingsUI (UIHelperBase helper) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at (wrapper managed-to-native) System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke (object,object[],System.Exception&)
  at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
Rethrow as TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation.
  at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.Reflection.MethodBase.Invoke (System.Object obj, System.Object[] parameters) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at OptionsMainPanel.AddUserMods () [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
OptionsMainPanel:AddUserMods()
OptionsMainPanel:CreateCategories()
OptionsMainPanel:Awake()
UnityEngine.Object:Internal_CloneSingle(Object)
UnityEngine.Object:Instantiate(GameObject)
ColossalFramework.UI.UIDynamicPanels:Init(UIView)
ColossalFramework.UI.UIView:Awake()

oraz Harmony:
Kod:
Exception: GetPatchedMethods method not found
  at CitiesHarmony.TypeExtensions.GetMethodOrThrow (System.Type type, System.String name) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at CitiesHarmony.Harmony1SelfPatcher.Apply (HarmonyLib.Harmony harmony, System.Reflection.Assembly assembly) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at CitiesHarmony.Installer+<>c__DisplayClass2_0.<.cctor>g__ProcessAssembly|0 (System.Reflection.Assembly assembly) [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
CitiesHarmony.<>c__DisplayClass2_0:<.cctor>g__ProcessAssembly|0(Assembly)
CitiesHarmony.Installer:.cctor()
System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke(Object, Object[], Exception&)
System.Reflection.MonoMethod:Invoke(Object, BindingFlags, Binder, Object[], CultureInfo)
System.Reflection.MethodBase:Invoke(Object, Object[])
CitiesHarmony.API.HarmonyHelper:InvokeHarmonyInstaller()
CitiesHarmony.API.HarmonyHelper:get_IsHarmonyInstalled()
CitiesHarmony.API.HarmonyHelper:EnsureHarmonyInstalled()
Crossings.CrossingsInfo:OnEnabled()
System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke(Object, Object[], Exception&)
System.Reflection.MonoMethod:Invoke(Object, BindingFlags, Binder, Object[], CultureInfo)
System.Reflection.MethodBase:Invoke(Object, Object[])
ColossalFramework.Plugins.PluginManager:AddPlugins(Dictionary`2)
ColossalFramework.Plugins.PluginManager:LoadPlugins()
Starter:Awake()

Na dobry początek spróbuj uruchomić grę (bo rozumiem, że nie możesz się wczytać nawet do menu? Czy włączasz grę przyciskiem "Wznów" od razu do save-a?) z odsubskrybowanym TM:PE oraz usuniętym plikiem log z tej ścieżki: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cities_Skylines\Cities_Data\TMPE.log
 Podziękowali: Jasiek
  Odpowiedz
#5
Dzięki, gra zadziałała Smile . A czy będę mógł ponownie wgrać TM:PE?
  Odpowiedz
#6
Tak, jeżeli usunąłeś wszystkie jego pozostałości (TM:PE) to powinieneś móc zasubskrybować go raz jeszcze.
  Odpowiedz
#7
ToggleTrafficLights - niepotrzebny jeśli używasz TM:PE (posiada te same opcje, a nawet pozwala na blokadę automatycznego tworzenia wszystkich sygnalizacji czy ich usunięcie w całym mieście)
Crossings - polecam czytać opisy modów zanim się zasubskrybuje - niekompatybilny z HideCrosswalks, a ten również jest na twojej liście 
1348361731\TrafficManager - to już jest jakiś żart - prawdopodobnie dlatego TM:PE nie działa (dwa mody próbujące zapisać coś do jednego pliku tekstowego - to nie może się udać, już nie wspomnę, że oba próbują robić dokładnie to samo)...
407055819\SkylinesMod - zdecyduj się którego chcesz użyć, bo AchieveIt również jest na liście,
411164732\Extended Public Transport UI - przestarzały, prawdopodobnie nie działa nawet.

Ogólnie polecam wersję stabilną TM:PE(Traffic Manager), bo jest nowsza niż Labs i dodatkowo ma całkiem przydatny ficzer w postaci kliknięcia prawym klawiszem myszy, aby zamknąć lub zmienić narzędzie moda (nie trzeba już dusić Esc czy klikać ręcznie - celowo pomijam konfigurowalne skróty klawiszowe narzędzi również dostępne w opcjach moda).
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości