Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Problem z załadowaniem gry
#1
Cześć ,piszę ponieważ nie mogę sobie poradzić z tym,że gra nie chce mi się załadować. Wszystko normalnie chodziło do momentu jak dzisiaj załadowałam kilka dodatkowych modów i obiektów. 

Przeczytałam ,że sporo osób miało problem po zainstalowaniu Ploppable RICO , więc anulowałam subskrypcje. Nic kompletnie się nie zmieniło , więc odinstalowałam wszystkie mody , które zainstalowałam po tym jak wcześniej normalnie mi działała gra, dalej nic. Odinstalowałam i zainstalowałam grę , dalej nic się nie zmieniło , więc odinstalowałam wszystkie mody i jeszcze raz odinstalowałam i zainstalowałam grę.Sprawdziłam w folderze na komputerze w  którym znajdują się mody i nie ma ich. Wpisałam też -force-d3d9 do Opcji Uruchamiania i nic sie nie zmieniło oprócz jakiś wyskakujących okien związanych z rozdzielczością ekranu. 

Jeszcze  mogę dodać ,że mam kilka obiektów , które mi zostały po wcześniejszym zainstalowaniu gry na Origin , musiałam je wtedy ściągać normalnie do folderów gry i kilka zostało bo nie mogę ich znaleźć na komputerze. 

Bardzo proszę o pomoc bo już kompletnie nie wiem co zrobić , a w grze robiłam węzeł przesiadkowy na projekt. :-(((((((((((((((

[Obrazek: vOzexRm.png][Obrazek: VcogPOb.png]
  Odpowiedz
#2
Najprawdopodobniej za mało ramu. A jeżeli zaczęłaś odinstalowywać modyfikacje i obiekty które były wymagane do uruchomienia save-a to nie dziw się że tym bardziej nie działa Wink
Jeżeli chcesz załadować ten save, to musisz przywrócić najlepiej wszystkie obiekty a tym bardziej mody które na nim używałaś. Jakbyś teraz (z odsubskrybowanymi obiektami) spróbowała odpalić nową grę to zapewne by poszło.
Jeżeli save-a po paru próbach (oczywiście wyłączając wcześniej wszystko co niepotrzebne z tła) nie będziesz mogła uruchomić to zwiększ rozmiar pliku pagefile (plik stronnicowania).
Dodatkowo zainstaluj modyfikacje z tego poradnika: https://citiesskylines.pl/temat-Jak-przy...82adowanie
Powinny pomóc Smile
  Odpowiedz
#3
Ogólnie, ten problem jest dlatego, że w trybie nie deweloperskim, Direct3D nie sprawdza błędów aplikacji i zawsze wywala z naruszeniem ochrony pamięci, niezależnie od przyczyny.

Możliwe, że brak wolnego RAM-u. Tak, wiem, niby 600 MB wolne, ale całkiem możliwe, że te 600 MB było tak naprawdę wieloma małymi kawałkami pamięci porozrzucanymi wszędzie, a gra chciała jakiś jeden duży, ciągły blok. To jest najbardziej prawdopodobną przyczyną, gdy wolnego RAM-u jest naprawdę mało.
Natomiast najbardziej możliwą przyczyną problemu jest to, że przez brak moda, gra cały czas się odwołuje do fragmentu pamięci, do którego nie ma dostępu, ponieważ system jej nie przydzielił (ale poprawnie przydzieliłby, gdyby mod był).
Testy z modami zawsze najlepiej robić na osobnym zapisie.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości