Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Stacja kolejowa na zakręcie.
#11
to co, wystarczy wstawić w edytorze nowe tory? one będą funkcjonujące? Bo z tego co wiem, one potrzebują link do zewnętrznej części budynku (nazwijmy to tunelami) z każdej platformy aby przyjmować i obierać ludzi. Ale to sprawdzę, może to działa tak po prostu.
  Odpowiedz
#12
Pozwolę sobie podłączyć się z jednym pytaniem. Jest możliwość za pomocą moda Move it przesunąć wyspę oddzielającą jezdnie w drogach tzw medium?
Jeśli nie ma takiej możliwości to w jaki sposób można wypełnić fragment drogi, który powstaje przy połączeniu np. dróg o różnej ilości pasów. Znalazłem kilka propów, ale wyraźnie różnią się od wysp w istniejących drogach.
  Odpowiedz
#13
(21-09-2018, 13:26)cmariusz napisał(a): Pozwolę sobie podłączyć się z jednym pytaniem. Jest możliwość za pomocą moda Move it przesunąć wyspę oddzielającą jezdnie w drogach tzw medium?
Jeśli nie ma takiej możliwości to w jaki sposób można wypełnić fragment drogi, który powstaje przy połączeniu np. dróg o różnej ilości pasów. Znalazłem kilka propów, ale wyraźnie różnią się od wysp w istniejących drogach.

Medium to lepiej nie ruszac bo duchy sie moga obrazic  Finna [Obrazek: z8741358Q.jpg]
Move it nic tutaj nie poradzi. Jest cos takiego https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...oad+median
  Odpowiedz
#14
Dzięki SZyMeX.

Wieczorkiem przetestuję, ale już widzę, że będzie git  Wink
  Odpowiedz
#15
Ten środek drogi to po angielsku "median" Duży uśmiech
I są takie propy. Ja mam. Tylko wpisz w warsztacie "median", nie żadne "medium" xD

A tych z dróg nie przeciągniesz move it, bo to zagospodarowany pas ruchu, no jak chcesz zdekomponować jezdnię na pasy ruchu? Duży uśmiech
  Odpowiedz
#16
Pisząc medium miałem na myśli kategorię średnich dróg, w których występują właśnie wyspy rozdzielające jezdnie lub pasy ruchu (median strip). Mam nadzieję, że to wystarczy aby zakończyć to niezrozumiałe "jaranie się" tym słówkiem.
To co podesłał mi SZyMeX w zupełności rozwiązuję mój problem.
Dziękuję  Smile
  Odpowiedz
#17
Chyba raczej @garfield Wink
  Odpowiedz
#18
Faktycznie. Przepraszam za dwukrotną pomyłkę Smile
Dziękuję @garfield za linka
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości