Witajcie z powrotem fani Cities Skylines!
Zgodnie z obietnicą, mamy dla Was kolejną specjalną ucztę w postaci drugiego pamiętnika Dev, który opowie o procesie tworzenia 3 nowych piosenek, które zostały dodane do Carols, Candles and Candy DLC - które można pobrać za darmo na Steamie !
Jeżeli przegapiłeś poprzednie Dev Diary, to sprawdź te linki:
Dev Diary #1
Dokładne informacje o patchu.
Więc gdzie to wszystko się zaczęło? Właśnie tutaj z tobą! Niektórzy z was mogą pamiętać że w październiku kiedy poprosiliśmy o inspirację muzyczną od naszych budowniczych miast na całym świecie. Z perspektywy czasu październik mógł być dziwnym miesiącem, by prosić o świąteczną radość. Ale nie zawiedliście nas, a my nie skończyliśmy z przedświątecznym Koszmarem
Włącz swój Cities: Skylines-owy świąteczny nastrój, pomóż nam napisać cities-kolędy tego sezonu!
Tobiasz jest, jak można by powiedzieć, weteranem Paradox Interactive. Pracuje z nami od 10 lat! W tamtych czasach Fredrick Wester (ówczesny dyrektor generalny) zachęcał Tobiasza, by przyszedł grać na perkusji Jednak dopiero w 2017 r. stanął na pełnoetatowej pozycji, nadzorując około 50-60 producentów i kompozytorów w różnych projektach, gdzie pracuje nad jednym głównym celem:
Zacząłem od pytania Tobiasza, w jaki sposób zabrał się on do projektu takiego jak Cities: Skylines, na które odpowiedział, że Cities: Skylines mają pewien Neo-miękki, gładki dźwięk, który po prostu sprawił, że czujesz się dobrze. Powinno to być coś, czego można było słuchać przez długie godziny. Gracze Cities: Skylines są znani z chodzenia całą noc w rytm muzyki, więc jest to dość ważny aspekt!
W tym konkretnym projekcie Tobias spotkał się z wieloma producentami, aby przedyskutować, jak stworzyć sezonową atmosferę gry dzięki tym świątecznym utworom. Wspólnie stworzyli referencyjną listę muzyki z Spotify i YouTube, przykłady, z których mogli czerpać inspirację. Pomysły te zostały przekazane do Colossal Order i innych członków Paradox Interactive, a te szły tam i z powrotem, aż wszyscy byli zadowoleni z wybranego kierunku muzyki. Współpraca w najlepszym wydaniu! Tobias z pewnością wspomniał, jak ważne było upewnienie się, że twórcy czuli, że muzyka "była odpowiednia" dla gry na każdym etapie procesu.
Więc położeniu fundamentu, nadszedł czas, aby zakasać rękawy i zabrać się do pracy! Pomyślałem, że najlepiej jest rozbić go na listę, by pokazać ci kroki, które doprowadziły do tego, że "trzydzieści tysięcy kierowców ciężarówek" to piosenka radiowa nadająca się do gry!
Tobias najpierw pracował nad znalezieniem najlepszego odpowiedniego producenta i kompozytora, docierając do wielu osób i prosząc o próbki tego, co chcieliby stworzyć. Większość z nich pochodzi ze Szwecji, ponieważ łatwiej jest być blisko i móc odwiedzić studia i w razie czego móc z nimi współpracować.
Kompozytorem wybranym do tego projektu jest nikt innego jak Kalle Engström! Znany kompozytor, który współpracował z takimi artystami jak Celine Dion, The Saturdays, Lindsay Lohan, Westlife, Jade Ewen, Ace of Base, Girls Generation, EXO, Super Junior i A-JAX!
Po wybraniu projektu praca zaczyna się od przekształcenia postów na forum i komentarzy w muzykę. Bez obrazy ludzie, ale nie jest to łatwe zadanie! Nie jesteście znanymi na całym świecie autorami tekstów
Materiał był jednak znakomity, a dzięki niektórym szkicom, restrukturyzacji i kreatywnemu pisaniu - teksty zaczęły się formować. Te słowa zostały dopasowane do odpowiednich motywów muzycznych, o których wcześniej zdecydowano, a ich poprawianie doprowadziło w końcu do piosenek wychodzących z wytwórni. Trzy, żeby być dokładnym.
Cały zespół i programiści byli na bieżąco informowani o proponowanej muzyce i każdy miał szansę na feedback.
3. Niech rozpocznie się audycja zespołu
W głębi serca wiedział
Artysta musi być prawdziwy
Ale legenda o czynszu była już nieaktualna
In his heart he knew
The artist must be true
But the legend, of the rent was way past due
Ale zaraz... to jakiś zespół (muzyczny) był zaangażowany? Więc.. nie do końca. Ale Tobiasz chciał, abyście myśleli, że za tymi radiowymi piosenkami stoi prawdziwy zespół. Te utwory miały być tak wiarygodne, jakby były stworzone przez prawdziwy zespół i grał je w miejskim radiu. Wasze miasta są wiarygodne (no cóż, większość z nich), więc stacje radiowe też powinny!
Aby osiągnąć ten cel, Tobias postanowił znaleźć odpowiedniego wokalistę, który mógłby zaśpiewać piosenki przygotowane przez producenta i kompozytora. Postanowiono, że te trzy utwory będą najlepiej pasować do męskiej wokalistki i Amerykanina, który może wytworzyć klimat "feel good", który pasowałby do Cities: Skylines o neo-gładkim brzmieniu.
"Po przesłuchaniu kilku piosenkarzy, znaleźliśmy takiego, który miał świetny amerykański klimat, niczym jak Michael Jackson zmieszany z klimatem Justina Timberlake'a"
Znalazł idealnego wokalistę, a zespół stworzony zespół Stills był gotowy do wprowadzenia trzech nowych świątecznych hitów do waszych stacji radiowych!
4. Masterowanie i miksowanie, The Far Side of the World
Kawałki były już gotowe, gracze również, nadszedł czas na cud świąteczny! Twoje inspirujące teksty miały zostać przekształcone w prawdziwą piosenkę. Zazwyczaj cała drużyna spotyka się w studiu Tobiasza w Szwecji, ale ten projekt był nagrywany w USA.
Po przygotowaniu wokalu i muzyki producenci zabrali się do pracy, aby utwory były idealnie dopasowane do gry. Przy około 90% ukończeniu został wysłany do zespołu zajmującego się tworzeniem gier, aby upewnić się, że produkt końcowy jest zgodny z oryginalną wizją. Wiele godzin miksowania i masteringu, zapewnienie, że utwory mają poprawne poziomy głośności i wartości RMS, i utwory były gotowe!
Ale wystarczy już gadania - Pokażcie nam muzykę!
Dobrze dobrze. Już prawie to mamy Posłuchajmy więc zdumiewających piosenek, które są teraz dostępne w twoich stacjach radiowych Cities!
Najpierw: Yonder Star
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...onder-star
Wpis: Emre Yigit
Drugi utwór: A New Day
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...w-day-smix
Wpis: Pillark
I ostatni: Let it Snow
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...now-smix-1
Wpis: Keltia_Vikinga
Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten dwuczęściowy Pamiętnik Dev! W imieniu całej ekipy Paradox Interactive i Colossal Order - życzymy Wam wszystkiego najlepszego! Z niecierpliwością czekamy na rok 2019 i wszystkie nowe treści, które zaplanowaliśmy dla każdego z was.
Zgodnie z obietnicą, mamy dla Was kolejną specjalną ucztę w postaci drugiego pamiętnika Dev, który opowie o procesie tworzenia 3 nowych piosenek, które zostały dodane do Carols, Candles and Candy DLC - które można pobrać za darmo na Steamie !
Jeżeli przegapiłeś poprzednie Dev Diary, to sprawdź te linki:
Dev Diary #1
Dokładne informacje o patchu.
Więc gdzie to wszystko się zaczęło? Właśnie tutaj z tobą! Niektórzy z was mogą pamiętać że w październiku kiedy poprosiliśmy o inspirację muzyczną od naszych budowniczych miast na całym świecie. Z perspektywy czasu październik mógł być dziwnym miesiącem, by prosić o świąteczną radość. Ale nie zawiedliście nas, a my nie skończyliśmy z przedświątecznym Koszmarem
Włącz swój Cities: Skylines-owy świąteczny nastrój, pomóż nam napisać cities-kolędy tego sezonu!
Możesz zobaczyć ten temat tutaj!
Po otrzymaniu zabawnych odniesień do głupiego AI (Weird Al) i paru filmów z YouTube, których naprawdę nie powinniście oglądać (oczywiście, teraz je obejrzysz ... jakby co, ostrzegaliśmy!) zaczęliśmy dostawać niesamowite pomysły! Żarty jednak na pewno się nie skończyły i musicie przyznać, że mamy dość komediową społeczność:
A @co_emmi nie zamierzał pozwolić, by taka okazja minęła i postanowił dołączyć do zabawy!
Pod koniec miesiąca mieliśmy 2 strony pełne pięknej poezji, która sprawiłaby, że Vogon byłby dumny! Te mistrzowskie teksty o kierowcach ciężarówek, korkach samochodowych, czapkach chirpera i innych były w końcu gotowe do zabrania do Head of Music w Paradox Interactive: z Tobiasem, o którym mowa, rozmawiałem na początku tego tygodnia, aby przygotować dla Was ten Dev Diary!
Tobiasz jest, jak można by powiedzieć, weteranem Paradox Interactive. Pracuje z nami od 10 lat! W tamtych czasach Fredrick Wester (ówczesny dyrektor generalny) zachęcał Tobiasza, by przyszedł grać na perkusji Jednak dopiero w 2017 r. stanął na pełnoetatowej pozycji, nadzorując około 50-60 producentów i kompozytorów w różnych projektach, gdzie pracuje nad jednym głównym celem:
"W jaki sposób wykorzystujemy muzykę, aby nasze gry były lepsze?"
Zacząłem od pytania Tobiasza, w jaki sposób zabrał się on do projektu takiego jak Cities: Skylines, na które odpowiedział, że Cities: Skylines mają pewien Neo-miękki, gładki dźwięk, który po prostu sprawił, że czujesz się dobrze. Powinno to być coś, czego można było słuchać przez długie godziny. Gracze Cities: Skylines są znani z chodzenia całą noc w rytm muzyki, więc jest to dość ważny aspekt!
W tym konkretnym projekcie Tobias spotkał się z wieloma producentami, aby przedyskutować, jak stworzyć sezonową atmosferę gry dzięki tym świątecznym utworom. Wspólnie stworzyli referencyjną listę muzyki z Spotify i YouTube, przykłady, z których mogli czerpać inspirację. Pomysły te zostały przekazane do Colossal Order i innych członków Paradox Interactive, a te szły tam i z powrotem, aż wszyscy byli zadowoleni z wybranego kierunku muzyki. Współpraca w najlepszym wydaniu! Tobias z pewnością wspomniał, jak ważne było upewnienie się, że twórcy czuli, że muzyka "była odpowiednia" dla gry na każdym etapie procesu.
Więc położeniu fundamentu, nadszedł czas, aby zakasać rękawy i zabrać się do pracy! Pomyślałem, że najlepiej jest rozbić go na listę, by pokazać ci kroki, które doprowadziły do tego, że "trzydzieści tysięcy kierowców ciężarówek" to piosenka radiowa nadająca się do gry!
1. Liga niezwykłych muzyków
Tobias najpierw pracował nad znalezieniem najlepszego odpowiedniego producenta i kompozytora, docierając do wielu osób i prosząc o próbki tego, co chcieliby stworzyć. Większość z nich pochodzi ze Szwecji, ponieważ łatwiej jest być blisko i móc odwiedzić studia i w razie czego móc z nimi współpracować.
Kompozytorem wybranym do tego projektu jest nikt innego jak Kalle Engström! Znany kompozytor, który współpracował z takimi artystami jak Celine Dion, The Saturdays, Lindsay Lohan, Westlife, Jade Ewen, Ace of Base, Girls Generation, EXO, Super Junior i A-JAX!
2. Creative Liberty w akcji
Po wybraniu projektu praca zaczyna się od przekształcenia postów na forum i komentarzy w muzykę. Bez obrazy ludzie, ale nie jest to łatwe zadanie! Nie jesteście znanymi na całym świecie autorami tekstów
Materiał był jednak znakomity, a dzięki niektórym szkicom, restrukturyzacji i kreatywnemu pisaniu - teksty zaczęły się formować. Te słowa zostały dopasowane do odpowiednich motywów muzycznych, o których wcześniej zdecydowano, a ich poprawianie doprowadziło w końcu do piosenek wychodzących z wytwórni. Trzy, żeby być dokładnym.
Cały zespół i programiści byli na bieżąco informowani o proponowanej muzyce i każdy miał szansę na feedback.
3. Niech rozpocznie się audycja zespołu
W głębi serca wiedział
Artysta musi być prawdziwy
Ale legenda o czynszu była już nieaktualna
In his heart he knew
The artist must be true
But the legend, of the rent was way past due
Ale zaraz... to jakiś zespół (muzyczny) był zaangażowany? Więc.. nie do końca. Ale Tobiasz chciał, abyście myśleli, że za tymi radiowymi piosenkami stoi prawdziwy zespół. Te utwory miały być tak wiarygodne, jakby były stworzone przez prawdziwy zespół i grał je w miejskim radiu. Wasze miasta są wiarygodne (no cóż, większość z nich), więc stacje radiowe też powinny!
Aby osiągnąć ten cel, Tobias postanowił znaleźć odpowiedniego wokalistę, który mógłby zaśpiewać piosenki przygotowane przez producenta i kompozytora. Postanowiono, że te trzy utwory będą najlepiej pasować do męskiej wokalistki i Amerykanina, który może wytworzyć klimat "feel good", który pasowałby do Cities: Skylines o neo-gładkim brzmieniu.
"Po przesłuchaniu kilku piosenkarzy, znaleźliśmy takiego, który miał świetny amerykański klimat, niczym jak Michael Jackson zmieszany z klimatem Justina Timberlake'a"
Znalazł idealnego wokalistę, a zespół stworzony zespół Stills był gotowy do wprowadzenia trzech nowych świątecznych hitów do waszych stacji radiowych!
4. Masterowanie i miksowanie, The Far Side of the World
Kawałki były już gotowe, gracze również, nadszedł czas na cud świąteczny! Twoje inspirujące teksty miały zostać przekształcone w prawdziwą piosenkę. Zazwyczaj cała drużyna spotyka się w studiu Tobiasza w Szwecji, ale ten projekt był nagrywany w USA.
Po przygotowaniu wokalu i muzyki producenci zabrali się do pracy, aby utwory były idealnie dopasowane do gry. Przy około 90% ukończeniu został wysłany do zespołu zajmującego się tworzeniem gier, aby upewnić się, że produkt końcowy jest zgodny z oryginalną wizją. Wiele godzin miksowania i masteringu, zapewnienie, że utwory mają poprawne poziomy głośności i wartości RMS, i utwory były gotowe!
Ale wystarczy już gadania - Pokażcie nam muzykę!
Dobrze dobrze. Już prawie to mamy Posłuchajmy więc zdumiewających piosenek, które są teraz dostępne w twoich stacjach radiowych Cities!
Najpierw: Yonder Star
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...onder-star
Wpis: Emre Yigit
Drugi utwór: A New Day
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...w-day-smix
Wpis: Pillark
I ostatni: Let it Snow
https://soundcloud.com/jonathan-whitley-...now-smix-1
Wpis: Keltia_Vikinga
Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten dwuczęściowy Pamiętnik Dev! W imieniu całej ekipy Paradox Interactive i Colossal Order - życzymy Wam wszystkiego najlepszego! Z niecierpliwością czekamy na rok 2019 i wszystkie nowe treści, które zaplanowaliśmy dla każdego z was.