09-08-2023, 22:06
Cześć.
Mam pytanie a propos teksturowania modeli. Czy sposób w jaki teksturuję w blenderze, będzie działał dobrze w grze? W poradniku na YT atlas tekstur jest robiony w PS i z tego co zrozumiałem są robione warstwy. Ja nie do końca potrafię tak zrobić, mam osobno tekstury difuse, normal i roughness. W poradniku na YT używana jest w blenderze ta wielowarstwowa tekstura, ja natomiast teksturuję tak jak na zdjęciu i nie wiem czy w grze będzie tak jak w blenderze.
![[Obrazek: puIRJFX.jpg]](https://i.imgur.com/puIRJFX.jpg)
![[Obrazek: RykIrj6.jpg]](https://i.imgur.com/RykIrj6.jpg)
Mam pytanie a propos teksturowania modeli. Czy sposób w jaki teksturuję w blenderze, będzie działał dobrze w grze? W poradniku na YT atlas tekstur jest robiony w PS i z tego co zrozumiałem są robione warstwy. Ja nie do końca potrafię tak zrobić, mam osobno tekstury difuse, normal i roughness. W poradniku na YT używana jest w blenderze ta wielowarstwowa tekstura, ja natomiast teksturuję tak jak na zdjęciu i nie wiem czy w grze będzie tak jak w blenderze.
![[Obrazek: puIRJFX.jpg]](https://i.imgur.com/puIRJFX.jpg)
![[Obrazek: RykIrj6.jpg]](https://i.imgur.com/RykIrj6.jpg)
![[Obrazek: gZ2FCy4.jpg]](https://i.imgur.com/gZ2FCy4.jpg)