Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Teksturowanie
#1
Cześć.

Mam pytanie a propos teksturowania modeli. Czy sposób w jaki teksturuję w blenderze, będzie działał dobrze w grze? W poradniku na YT atlas tekstur jest robiony w PS i z tego co zrozumiałem są robione warstwy. Ja nie do końca potrafię tak zrobić, mam osobno tekstury difuse, normal i roughness. W poradniku na YT używana jest w blenderze ta wielowarstwowa tekstura, ja natomiast teksturuję tak jak na zdjęciu i nie wiem czy w grze będzie tak jak w blenderze.
[Obrazek: puIRJFX.jpg][Obrazek: RykIrj6.jpg][Obrazek: gZ2FCy4.jpg]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości