05-09-2018, 05:50
Zapewne większość nie słyszała o tym wyzwaniu więc wklejam linka do wyzwania.
https://citiesskylines.pl/temat-Koncepcja-Linearnego
Więc od początku, czym w ogóle jest ten cały system, cóż żeby odpowiedzieć na to pytanie trzeba się cofnąć do czasów kiedy na półkach jedyne co można było znaleźć to ocet.
Nie będę się zbytnio rozpisywał na ten temat (jeśli chcecie to macie tam również stronę na której zostało ty wyjaśnione).
Pokrótce powiem, iż Hansen zaproponował połączenie stref komunikacyjnej, przemysłowej i mieszkaniowej w jedno, wszystko miało się pomieścić w granicy od 100 do 150km. Na terenach między ciągami miałyby znajdować się obszary leśne i rolne oraz ogromne tereny rekreacyjne, umożliwiające ludziom bezpośredni kontakt z naturą.
Do tego zakładał spięcie tego wszystkiego (trzech pasm) komunikacją poprzeczną., Szerokość pasm obsługujących miała być uzależniona od intensywności zaludnienia pasma mieszkaniowego i możliwości jego obsługi. centrum miała być komunikacja, której kręgosłup stanowić miała Szybka Kolej Miejska (SKM). Po jej obu stronach zaplanowano komunikację kołową. Przejścia piesze rozmieszczono poprzecznie.
Chce również nadmienić, iż dopiero zacząłem prace nad tym i nie wygląda to zbyt dobrze :
Mamy tutaj pierwszy przykład, to będzie przyszła strefa mieszkalna, w centrum umieszczona zostanie komunikacja autobusowa (pierwsza lina), w drugiej jak możecie zauważyć pociągnąłem tory kolejowe, z tej strefy będzie szła centralna nitka kolejowa SKM, i na końcu kładki dla pieszych.
https://citiesskylines.pl/temat-Koncepcja-Linearnego
Więc od początku, czym w ogóle jest ten cały system, cóż żeby odpowiedzieć na to pytanie trzeba się cofnąć do czasów kiedy na półkach jedyne co można było znaleźć to ocet.
Nie będę się zbytnio rozpisywał na ten temat (jeśli chcecie to macie tam również stronę na której zostało ty wyjaśnione).
Pokrótce powiem, iż Hansen zaproponował połączenie stref komunikacyjnej, przemysłowej i mieszkaniowej w jedno, wszystko miało się pomieścić w granicy od 100 do 150km. Na terenach między ciągami miałyby znajdować się obszary leśne i rolne oraz ogromne tereny rekreacyjne, umożliwiające ludziom bezpośredni kontakt z naturą.
Do tego zakładał spięcie tego wszystkiego (trzech pasm) komunikacją poprzeczną., Szerokość pasm obsługujących miała być uzależniona od intensywności zaludnienia pasma mieszkaniowego i możliwości jego obsługi. centrum miała być komunikacja, której kręgosłup stanowić miała Szybka Kolej Miejska (SKM). Po jej obu stronach zaplanowano komunikację kołową. Przejścia piesze rozmieszczono poprzecznie.
Chce również nadmienić, iż dopiero zacząłem prace nad tym i nie wygląda to zbyt dobrze :
Mamy tutaj pierwszy przykład, to będzie przyszła strefa mieszkalna, w centrum umieszczona zostanie komunikacja autobusowa (pierwsza lina), w drugiej jak możecie zauważyć pociągnąłem tory kolejowe, z tej strefy będzie szła centralna nitka kolejowa SKM, i na końcu kładki dla pieszych.