Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
problem z modami, problem z grą
#1
Witam. Jestem tu nowy, gra bardzo mi się spodobała jak przypadkiem zacząłem oglądać filmiki na youtubie z niej więc kupiłem...zrobiłem to na origin. Później dodałem ją na steam...trochę poczytałem, dowiedziałem się o modach itd. Jako że bardzo długo się ładuje, poczytałem że jest mod który to skraca znacznie. I tu jest problem. Na steam zasubskrybowałem odpowiednie mody, gra ich nie widzi...czego mało to w grze mam coś takiego jak na foto.

Niewiem jak tego się pozbyć, gra widzi mody tylko podstawowe.
Cały dzień z tym walczę już...irytacja rośnie bo kasa wydana a gry niema...jeszcze nie widziałem gry która się ładuje dłużej jak max minutę...

POMOCY Smile

[Obrazek: VFAKLMD.jpg]
  Odpowiedz
#2
Niestety, ale gra zakupiona na Origin nie obsługuje modów..
..A w zasadzie to nie obsługuje workshopa, mody można zainstalować ale robiąc to bardzo na około. Musisz znaleźć plik modyfikacji do pobrania z jakiejś strony a potem wrzucić go do odpowiedniego folderu. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, że tak zainstalowane modyfikacje nie będą się aktualizowały.

Jeżeli jeszcze możesz, to najlepszym wyjściem byłby zwrot pieniędzy i zakup gry na Steam. Na przyszłość warto patrzyć jakiej platformie gra została dedykowana bo wbrew pozorom czasem może robić to różnicę Wink Już nie mówiąc o tym że gdy gra jest (tutaj przykład - np. takie Uno) na Uplay-a a ty kupisz ją na załóżmy Steam to i tak będziesz musiał tego Uplay-a mieć i go otworzyć zanim gra się uruchomi. Kompletny bezsens Tounge
  Odpowiedz
#3
Dzięki za odpowiedź...niestety kasy już nie odzyskam z origin...kupię na steam, pieniądz ten sam, jest promocja...oby działało Smile
  Odpowiedz
#4
[Obrazek: qS3vlHQ.jpg]

Mam wersję już ze steam...niby wszystko ok, mody są, mody włączyłem...chwilę ładuje nową mapę z pokazywaniem ile GB wczytało a później takie coś się robi, komp niby pracuje ale to już z pół godziny trwa...co jest? Czy trzeba jakąś opcję w modzie tym loading screen zmienić czy co?
  Odpowiedz
#5
Prześlij pliki log i listę modyfikacji.
  Odpowiedz
#6
(01-01-2020, 17:07)SZyMeX napisał(a): Prześlij pliki log i listę modyfikacji.
Logi se Steam/logs 


[Obrazek: Pn4KuPN.jpg]




[Obrazek: I47WrKp.jpg][Obrazek: 3jvkH66.jpg][Obrazek: tbKpeeh.jpg][Obrazek: jFoYFWd.jpg][Obrazek: bLIZw94.jpg][Obrazek: TNV1dRB.jpg]


Załączone pliki
.txt   appinfo_log.txt (Rozmiar: 11.06 KB / Pobrań: 23)
.txt   bootstrap_log.txt (Rozmiar: 26.45 KB / Pobrań: 43)
.txt   cef_log.txt (Rozmiar: 932 bajtów / Pobrań: 30)
.txt   cloud_log.txt (Rozmiar: 27.17 KB / Pobrań: 21)
.txt   compat_log.txt (Rozmiar: 1.72 KB / Pobrań: 23)
.txt   configstore_log.txt (Rozmiar: 20.48 KB / Pobrań: 25)
.txt   connection_log.txt (Rozmiar: 10.13 KB / Pobrań: 51)
.txt   content_log.txt (Rozmiar: 20.51 KB / Pobrań: 27)
.txt   controller.txt (Rozmiar: 851 bajtów / Pobrań: 31)
.txt   controller_ui.txt (Rozmiar: 8.12 KB / Pobrań: 43)
.txt   librarysharing_log.txt (Rozmiar: 170 bajtów / Pobrań: 20)
.txt   parental_log.txt (Rozmiar: 1.05 KB / Pobrań: 20)
.txt   remote_connections.txt (Rozmiar: 393 bajtów / Pobrań: 20)
.txt   runprocess_log.txt (Rozmiar: 545 bajtów / Pobrań: 22)
.txt   shader_log.txt (Rozmiar: 2.46 KB / Pobrań: 38)
.txt   sitelicense_log.txt (Rozmiar: 150 bajtów / Pobrań: 21)
.txt   stats_log.txt (Rozmiar: 2.28 KB / Pobrań: 27)
.txt   workshop_log.txt (Rozmiar: 2.2 KB / Pobrań: 23)
  Odpowiedz
#7
Widzę że się trochę nie zrozumieliśmy z tymi logami Tounge

https://citiesskylines.pl/temat-Pliki-lo...8#pid15698

Oprócz tego możesz jeszcze włączyć w ustawieniach Loading Screen Mod-a opcję "Save reports in this directory" i je również podesłać.

Jednak zanim to zrobisz spróbuj najpierw uruchomić grę bez moda "Game Day Timer" a później, jeżeli dalej będzie ta sama sytuacja, w ogóle bez modyfikacji. Jeżeli ani to ani to nie pomoże, wtedy podeślij wszystkie logi z poradnika z linku powyżej oraz te z Loading Screen Moda.
  Odpowiedz
#8
(01-01-2020, 17:34)SZyMeX napisał(a): Widzę że się trochę nie zrozumieliśmy z tymi logami Tounge

https://citiesskylines.pl/temat-Pliki-lo...8#pid15698

Oprócz tego możesz jeszcze włączyć w ustawieniach Loading Screen Mod-a opcję "Save reports in this dictionary" i je również podesłać.

Jednak zanim to zrobisz spróbuj najpierw uruchomić grę bez moda "Game Day Timer" a później, jeżeli dalej będzie ta sama sytuacja, w ogóle bez modyfikacji. Jeżeli ani to ani to nie pomoże, wtedy podeślij wszystkie logi z poradnika z linku powyżej oraz te z Loading Screen Moda.

To samo jest cały czas, bez różnicy który mod włączony który nie...przy loading screenie za to na ekranie na czerwono się coś zapala...a i niewiem czy dokładnie o ten plik z loading screenu chodziło co przesyłam teraz. Co do logu to tylko ten jeden jest i właśnie w innym folderze niż powinien...drugiego w ogóle niema, przeszukałem wszystko z grą związane 

[Obrazek: KgaxvRW.jpg]


Załączone pliki
.txt   output_log.txt (Rozmiar: 56.54 KB / Pobrań: 18)
.xml   LoadingScreenMod.xml (Rozmiar: 776 bajtów / Pobrań: 19)
.xml   GameDayTimerConfig.xml (Rozmiar: 216 bajtów / Pobrań: 19)
  Odpowiedz
#9
Jak nie ma drugiego to w ostateczności i ten jeden wystarczy. Natomiast co do logu z LSM to dalej jest to niewłaściwy plik.
Ten o który mi chodzi znajduje się w ścieżce, którą masz podaną w ustawieniach (tam gdzie masz opcję "Save reports in this directory"). Prawdopodobnie będzie to ta ścieżka (linijka z loga):
Kod:
Saving stats to C:\Users\ArtoKucior\AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Report\LoadingScreenMod\Lagoon Shore - Assets Report-2020-01-01_20-30-46.htm

A co do właściwego problemu, jaką mapę próbujesz uruchomić? Lagoon Shore? Z tego co teraz przeczytałem ta mapa sprawiała wiele podobnych problemów. Spróbuj uruchomić jakąś totalnie podstawową mapę, na nowej grze i daj znać czy problem zniknie. Jak nie, to tak jak mówiłem, wyłącz wszystkie modyfikacje i uruchom nową grę również na podstawowej mapie (nie z workshopa) i zobacz czy wtedy zadziała. Da nam to znać czy problem powoduje jakaś modyfikacja czy coś innego, związanego już bardziej z samą grą.
  Odpowiedz
#10
(01-01-2020, 22:07)SZyMeX napisał(a): Jak nie ma drugiego to w ostateczności i ten jeden wystarczy. Natomiast co do logu z LSM to dalej jest to niewłaściwy plik.
Ten o który mi chodzi znajduje się w ścieżce, którą masz podaną w ustawieniach (tam gdzie masz opcję "Save reports in this directory"). Prawdopodobnie będzie to ta ścieżka (linijka z loga):
Kod:
Saving stats to C:\Users\ArtoKucior\AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Report\LoadingScreenMod\Lagoon Shore - Assets Report-2020-01-01_20-30-46.htm

A co do właściwego problemu, jaką mapę próbujesz uruchomić? Lagoon Shore? Z tego co teraz przeczytałem ta mapa sprawiała wiele podobnych problemów. Spróbuj uruchomić jakąś totalnie podstawową mapę, na nowej grze i daj znać czy problem zniknie. Jak nie, to tak jak mówiłem, wyłącz wszystkie modyfikacje i uruchom nową grę również na podstawowej mapie (nie z workshopa) i zobacz czy wtedy zadziała. Da nam to znać czy problem powoduje jakaś modyfikacja czy coś innego, związanego już bardziej z samą grą.
Wina mapy Laguna...szkoda bo fajna. Ostatnia jej aktualizacja 2 miechy temu...gra tak pokazuje. Pozostałych 3 lata temu...na lagunie błąd, inna mapa się włączyła. Idę budować miasto...
DZIĘKI za podpowiedzi i zainteresowanie się tematem

[Obrazek: z1Hgoaq.jpg]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości