Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
samochody blokujace ruch
#1
czy ktos z was ma problem z pojazdami blokujacymi ruch?
jesli tak to jak sobie z tym radzicie? co powoduje ze pojazdy co jakis czas stoja w miejscu i blokuja ruch
  Odpowiedz
#2
Mam dokładnie ten sam problem. Najczęściej zdarza to się gdy dobuduję jakąś drogę w okolicy (skrzyżowanie na tej drodze gdzie się zatrzymują bez powodu) albo gdy jakąś ulepszę. Wtedy zaczynają się zatrzymywać gdzie im się żywnie podoba i tak potrafią stać z 15s i tak się dzieje przez dobre pare minut. Potem jakoś się naprawia. Domyślam się że to przez mody albo mam już tego wszystkiego za dużo w grze. Samych modów mam 61 a wszystkiego łącznie według steama 1668 :E Nie mam pojęcia jak ta gra jeszcze działa ale o dziwo nawet trzyma bardzo znośne FPS-y, z tym że na nie trzeba poczekać z 5 min Tounge
Jak ktoś wie co z tym zrobić to również byłbym wdzięczny za rozwiązanie ^^
  Odpowiedz
#3
Szymex ja mam to samo xD strasznie mnie to wkurza , odbiera całą chęć do grania .
Mi się wydaje ze te np 800 obiektów to są propy do budynków . A jak wchodzisz do gry to nie widzisz tych 1660 rzeczy tylko 200 - 300 ja mam takie wrażenie .

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz
#4
Dokładnie, w grze tych 1600 rzeczy się jakoś nie widzi xD A potem wchodzisz w workshop i jeb, ponad półtora tysiąca obiektów i modów. Dzisiaj szukałem jakichś budynków żeby jakieś może fajne osiedle zbudować ale tak popatrzyłem ile tego mam to aż mi się odechciało nowych pobierać xD
  Odpowiedz
#5
Ja mam tak , że nie mogę się oprzeć nowym budynkom Duży uśmiech zwłaszcza jak są dobrze zrobione , np ta nowa stacja kolejowa , jest mega. Albo te te apartamenty Ruska Architektura. Ja od jakiegoś czasu , w ogóle zrezygnowałem z wysokiej zabudowy w grze .
Tylko sam ją tworzenie , najlepiej sklejając kilka budynków i wtedy wychodzi fajne osiedle. Podobnie też mam z unikatami , mam ich z 50 , ale czuję że połowy ich nie wykorzystam bo nie mam pomysłu . Ale jak idę do warsztatu , to mam najgorzej , bo żal jest ich usunąć . Nie wiem czy ty też masz ten problem , ale u mnie niska zabudowa w Rico nie ma w ogóle ikon tylko szare kwadraty , dopiero kilka ostatnich rzeczy je ma.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz
#6
Szymex71 i Egoista, jakby nie patrzeć, to przyszła już wiosna, czas zrobić porządki i wyrzucić część starych gratów z warsztatu. Ja też zbierałem, chomikowałam i uzbierało się tego 2000, a potem człowiek się dziwi, że gra się długo ładuje, że zacina się coś, że spadek jakości i inne cyrki. Co jakiś czas sprawdzam swoje graty i drogą eliminacji wyrzucam, bo po co mi 4 rodzaje tego samego - staram się wybierać najlepszy i najfajniejszy, a reszta kiler. Jakby nie było nowy dodatek już niebawem, więc znów warsztat będzie miał wzmożony proces produkcyjny.
  Odpowiedz
#7
Widzę, że nie tylko ja muszę zrobić porządek w warsztacie Duży uśmiech obecnie jest 4280 pozycji
  Odpowiedz
#8
To ja mam się gorzej bo przy około 900 sztuk blokuje mi się gra Frown
  Odpowiedz
#9
No ja już doszedłem do momentu gdzie windows wywala mi błąd o braku pamięci a więc nie ma już praktycznie mowy o żadnym innym programie włączonym niż C.S i dodatkowo od czasu do czasu wywala całą grę przy zapisywaniu albo zmienia rozdzielczość i trzeba kompa restartować. Dzisiaj przez godzinę stawiałem praktycznie w całym mieście drzewa (straszne pustki mam Tounge) i zrobiłem małe osiedle to przy zapisywaniu wywaliło grę :/
  Odpowiedz
#10
Z ciekawości orientujecie się czy jest jakichś mod, który pomaga segregować czy coś w tym rodzaju dodatki ? Widziałem gdzieś u jakiegoś citybuildera na kanale YT na filmiku w trakcie budowy jak otwierał okienko składające się z kilku segmentów assetów a nie tak jak jest tradycyjnie tzn jeden rząd i trzeba przewijać.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: