Shoutbox archive
avatar
I co z tymi kamienicami a jak kasowac droge przy porcie bo tez mozna zamienic np na wieksza
avatar
Oki
avatar
można to zrobić nawet MoveIt-em, przytrzymujesz alt.
avatar
A jaki mod daje to ze mozna usuwac np na stacji kolejowej tory kolejowe
avatar
Ok
avatar
a tak serio to z pamięci nie powiem jak dokładnie nazywa się dany budynek, ale jak na coś trafię to podeślę.
avatar
są, wystarczy poszukać Wink
avatar
Mam pytanie czy sa kamienice ze sklepami na parterach?
avatar
Dzieki
avatar
avatar
Szukam moda na zmiane koloru budynków
avatar
nie wiem czy ty celowo ignorujesz to co napisalem wczesniej czy poprostu nie czytasz ze zrozumieniem, tak czy inaczej poraz n-ty to nie jest miejsce na taka dyskusje i serio nie zalezy mi na przekonywaniu ciebie do dosytepnych rozwiazan. Pozytek z tego zerowy. I to moj OSTATNI komentarz na ten temat, tak dla uscislenia bo to tez juz wspominalem wczesniej (tym razem postaram sie o konsekwencje)
avatar
Czego ty nie rozumiesz w tym, że tabor tramwajowy jest o pół metra węższy i nic nie da zrobienie tylko specjalnego peronu, bo wchodziłby wtedy w skrajnię kolejową xD Nad resztą nie ma co się rozwodzić i powtarzać n-ty raz, bo naprawdę nic nie rozumiesz XDD
avatar
Ja nie mogę xD
avatar
tak jak napislem wczesniej - na skrajnie sa sposoby w samym taborze albo poprostu budujac oddzielny peron tramwajowy przy podmiejskich stacjach zwykle jest miejsce, tabor kolejowy jest drozszy, zuzywa wiecej energii i ma wieksza pojemnosc, ponadto pociag nie dowiezie ludzi do scislego centrum (z wyjatkami) i ma ograniczona liczbe przystankow. Nawet w duzych aglomeracjach jak Budapeszt linie S zwykle jezdza w rownym takcie 30min lub 1h moja linia jezdzi co 30 min z dodatkowym pociagiem w godzinach porannego szczytu. Tak czy inaczej naprawde nie widze celu tej dyskusji ja mam swoje zdanie Ty masz swoje, a mi najzwyczajniej w swiecie nie zalezy na przekonywaniu Ciebie do tram-trainow, najzwyczajniej w swiecie jest to bez znaczenia, i tak nie masz wplywu na to jak wyglada transport zbiorowy. Zreszta jest tyle innych problemow, na ktore zwykli ludzie maja wplyw, ze gdybym juz mial ochote na cos takiego marnowac czas to bym sie zaja tymi "pozostalymi problemami".
avatar
A skoro nie ma pieniędzy na częste pociągi, to tym bardziej nie ma na inwestycję w taka przebudowe całego torowiska i na dodatkowe kursy. Gdyby była kasa, to by dawno pociągi częściej jeździły.
avatar
Tak, na skrajnię jest rozwiązanie problemu, o którym napisałem wcześniej - rozrycie torów na odcinku i położeniu nowych jako splot czterech szyn ?
avatar
xD
avatar
Proszę mi tu tylko żadnych dram nie robić Duży uśmiech
avatar
sa rozne metody tutaj nawet pociagi maja niewielkie wysuwane rampy ktore sie otwieraja razem z drzwami aby zamknac odstep pomiedzy peronem a pociagiem, mozna budowac rampy do tramwajow wysokopodlogowych aby zapewnic dostep osobom niepelnosprawnym lub rozbudowac stacje kolejowe o peron niskopodlogowy bez budowy xx km oddzielnych torow. Pociagi jezdzace co godzine to wykluczenie komunikacyjne a myslenie o miescie jak o granichach administracyjnych to spiew lat 70tych miasto to obszar funkcjonalny w PL kazdy sobie rzepke skrobie dlatego w rozumieniu europejskim aglomeracje sa slabo wyksztalcone. Rozlewanie sie obszarow funkcjonalnych jest faktem a obecne sytuacja z epidemia tylko ten proces nasila i to widac wszedzie nawet tutaj jest ogromna presja na przedmiescia i jest ogromna liczba domow w budowie. Tak czy inaczej to nie jest temat na shoutbox a skrajnia nie jest problemem sa metody na wszystko a niedasizm nie jest odpowiedzia na problemy komunikacyjne