Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Zaawansowany amator bierze Workshop na warsztat
#11
To ja jeszcze dołożę impact , fajnie buduje i też pokazuje co ma w kolekcji.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz
#12
(31-08-2017, 09:38)Egoista napisał(a): Jam mam takie zdanie , im mniej modów , tym lepiej dla nas i dla gry .
A przy tym sprzęt jest mniej obciążony .
Ja akurat lubię, jak mam żywe miasto czy wioskę .
Przynajmniej coś się dzieje .
Ale jeśli ktoś chce mega realizm , to te 80 - 100 modów musi mieć .
Nie zapominając o obiektach .
Tylko nie wiem czy każdego stać na taki sprzęt aby to udźwignął.
No jasne, wiem o co chodzi. Dlatego ja na laptopie przez ostatnie lata grałem tylko z jednym, może dwoma modami. A i tak miałem pewnie z 5 fpsów Duży uśmiech

Na lapku robiłem dość proste miasta, bez żadnych udziwnień. Ale jak wspominałem, myślę, że będę miał względnie niezły sprzęt w niedalekiej przyszłości. Pytanie tylko na ile gpu quadro5000 pociągnie temat, bo to jednak nie jest karta do gier. Ale o tym się przekonam, mam nadzieję, w ciągu miesiąca Smile
Pocieszające jest to, że taki McGee gra na jakiejś karcie za 500zł i robi tak zajebiste rzeczy. Fakt, że pisał, że ma ok. 10fpsów, ale to i tak dla mnie luksus Duży uśmiech
  Odpowiedz
#13
Trochę podbijam temat.

Ktoś z Was robi sobie kolekcje na steamie? Czy jest możliwe żeby usunąć przedmiot/mod z workshopu? Bo mam coś takiego, że nie mogę posortować teraz alfabetycznie/autorem kolekcji, bo mam, że 'przedmiot nie został znaleziony' i wszystko się blokuje. Trochę jest to upierdliwe w przypadku 300 przedmiotów w kolekcji, a tylko jeden jest nieznaleziony :/
  Odpowiedz
#14
Jak już pisałem na shoucie - skończyłem segregować mody i budynki. W najbliższym czasie faza testów, więc kolekcje mogą się nieco uszczuplić.
Ale skoro się tak męczyłem przez kilka miesięcy, to wrzucam link do mojego steama. Może ktoś z tu obecnych będzie chciał rzucić okiem, a może któremuś nowicjuszowi się przyda później na start Smile

http://steamcommunity.com/id/3624242624/...pid=255710
  Odpowiedz
#15
(20-11-2017, 22:55)maciov napisał(a): Jak już pisałem na shoucie - skończyłem segregować mody i budynki. W najbliższym czasie faza testów, więc kolekcje mogą się nieco uszczuplić.
Ale skoro się tak męczyłem przez kilka miesięcy, to wrzucam link do mojego steama. Może ktoś z tu obecnych będzie chciał rzucić okiem, a może któremuś nowicjuszowi się przyda później na start Smile

http://steamcommunity.com/id/3624242624/...pid=255710

Bardzo przydatne dla mnie nowicjusza  .

Czy mógłbyś podpowiedzieć jakich  sposobów  / narzędzi używasz do segregacji i porządkowania .
Doświadczenie mi podpowiada, że trzeba jakoś się zabezpieczyć przed chaosem jaki zapanuje,
 kiedy już się człowiek rozpędzi, 
w swojej zachłanności na  takie dodatki do gry  :-)

W Twoich kolekcjach zauważyłem dwa  mody:
Improved Content Manager
Assets and Mods Configuration
Jest może jeszcze coś podobnego?
  Odpowiedz
#16
Jakich sposobów?
Generalnie ciężko inaczej: siedziałem parę dni jak pojebany, przeglądałem praktycznie wszystkie karty ze wszystkich 'działów' obiektów z warsztatu i subskrybowałem te, które mnie interesowały... Licząc, że później to się jakoś samo uporządkuje tematycznie... Duży uśmiech
Musiałem to ogarniać trochę od dupy strony, czyli redukując subskrybcje (bo pewnie by mi kompa wysadziło, gdybym otworzył cities z tyloma subami) i tworząc w swoim koncie steam kolekcje dotyczące poszczególnych tematów.
Człek się uczy całe życie. Ponad 10 lat na steamie spędziłem, a nie wiedziałem o możliwości robienia kolekcji... Duży uśmiech

Co do wymienionych przez Ciebie modów - o co dokładnie chodzi? Pytasz czy są jeszcze jakieś podobne do tych?
Szczerze? Nie wiem. Jak mówiłem - dopiero skończyłem robić porządki. Teraz będę sprawdzał tak naprawdę które warto używać i za co one odpowiadają, żeby zrobić już ostatni podział - must have Wink
Btw. mogą się zdarzyć mody, które są do siebie bardzo podobne albo się dublują (jeśli ktoś komuś podkradł, czy wymyślił koło na nowo) i jest wiadomym, że czasem niektóre nie chcą ze sobą współpracować. Często autorzy podają takie info, ale też można się o tym dowiedzieć z komentarzy
  Odpowiedz
#17
Generalnie chodziło mi o mody do porządkowania dodatków z warsztatu.
W niektórych grach są fajne narzędzia do tego np. Content Manager do gier TRS xxxx
Ale tu faktycznie, dopiero teraz przyjrzałem się możliwości tworzenia kolekcji i chyba pójdę tym tropem zanim rozwali mi kompa.
  Odpowiedz
#18
Ah... No to one działają tylko z tymi dodatkami, które już wcześniej zasubskrybowałeś. Nie ma tak letko Wink
  Odpowiedz
#19
Dobra koledzy urbaniści... Dawno nie grałem w C:S ale tylko dlatego ze od dwóch miesięcy nie miałem czasu siąść i przejrzeć subskrybowane mody. Zrobiłem kolekcje modów, czyli posegregowałem je i zostało 365 subskrybcji plus 50 subskrypcji jeszcze nie przejrzanych. Długo nie grałem, a dotychczas grałem bez modów, więc proszę o wasze opinie i sugestie. Później skleję z tego podsumowanie co jest obowiązkowe, co warto mieć, itp.

Co wywalić? Co się dubluje?

Lista modów:
[1] 81 Tiles (Fixed for 1.2+)
[2] Advanced Road Anarchy
[3] Advanced Vehicle Options (AVO)
[4] All 25 Areas purchasable
[5] All Spaces Unlockable
[6] Building Eyedropper Tool
[7] Catenary Replacer
[8] Cimtographer (updated for Natural Disasters)
[9] City Vitals Watch
[10] City Web Server
[11] Control Building Level Up v0.4
[12] Crossings
[13] Decal Prop Fix
[14] Extra Landscaping Tools
[15] Extra Train Station Tracks ( ETST )
[16] Find It!
[17] Fine Road Tool
[18] IPT - Improved Public Transport 3.8.10
[19] Improved Public Transport 2 (r4.1.1)
[20] Loading Screen Mod
[21] Local-Only Transport Stations (obsolete)
[22] Mesh Info
[23] Modern Lighting Pack
[24] More Beautification
[25] Move It!
[26] Move It! Extra Filters
[27] Multi-Track Station Enabler 1.2.0
[28] Network Extensions 2
[29] Network Extensions Project
[30] Network Skins (Mass Transit compatible)
[31] NoPillars ( v1.1+ compatible )
[32] One-Way Train Tracks
[33] Ploppable Asphalt
[34] Ploppable RICO [UPDATED]
[35] Precision Engineering
[36] Prop & Tree Anarchy
[37] Prop Line Tool [PLT] (vAlpha)
[38] Prop Precision
[39] Prop Snapping
[40] Quay Anarchy
[41] Roads United: Core+
[42] Roads United: Europe
[43] Rush Hour [Beta]
[44] Sharp Junction Angles
[45] SingleTrainTrackAI
[46] Surface Painter
[47] Traffic Manager: President Edition
[48] Traffic++ V2
[49] Transparency LODs Fix + Cloud Assets Enabler
[50] Tree Brush

np. mod [32] jest chyba nie potrzebny, bo pojedyncze tory sa juz w grze, a kiedys nie bylo
  Odpowiedz
#20
4,5 - masz już 81 tiles
7 - move it-em możesz przenosić co chcesz, gdzie chcesz.
18 - IPT TYLKO W WERSJI DRUGIEJ!!!!! Bez tego nie będzie ci działać gra
29 - masz wersje 2 i tylko ona będzie działać
48 - zdecydowanie NIE! Tylko TM:PE Wink

No i to w zasadzie chyba tyle. Masz też dużo modów które dla mnie byłyby bezużyteczne/niepotrzebne ale nie wiem co chcesz osiągnąć.
A mod One Way Train Tracks wraz z SingleTrainTrackAI daje duuuużo nowych możliwości które można w ciekawy sposób wykorzystać (np. moja jednotorowa linia Sopot - Wejherowo w poprzednim mieście) Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości