12-10-2017, 18:00
Przyznam szczerze, trochę zaspałem z "dziennikami deweloperskimi" dotyczącymi Green Cities. Przypomniały mi o nich dopiero posty na naszym facebooku. Zachęcam do zajrzenia i polubienia ponieważ pojawiło tam się wiele informacji "nie dostępnych" na forum.
W każdym razie, w darmowej aktualizacji otrzymamy:
- motyw europejski - jak usługi miejskie i unikatowe budynki będą dostępne na wszystkich mapach, gdy włączymy styl Europa / wanilia,
- dodano nowe narzędzie "drogowy modding", co pozwoli graczom stworzyć własne drogi (informacja w kolejnym dzienniku),
- 3 nowe parki ( jeden park jest pływający i można umieścić na wodzie, drugi również, ale zbudowany na filarach i trzeci służy do zabawy). Daje to możliwość moderom stworzyć nowe typy obiektów,
- dodano niektóre nowe drzewa,
- ulepszono możliwość przełączania widoku poszczególnych informacji (hałas, zanieczyszczenie), podczas umieszczania budynków lub malowania dzielnicy,
- dodano samochody elektryczne (jako polityka),
- zmiana mechaniki obliczania hałasu na podstawie rodzaju dróg i natężenia ruchu,
- dodano nowe rekwizyty do dekoracji,
- dodano system "sterowania ruchem kolejowym" - w dodatku Mass Transit można było kontrolować ruchem ulicznym,
- dostosowano sposób wyświetlania ikon w grze.
Dev Diary #6
W każdym razie, w darmowej aktualizacji otrzymamy:
- motyw europejski - jak usługi miejskie i unikatowe budynki będą dostępne na wszystkich mapach, gdy włączymy styl Europa / wanilia,
- dodano nowe narzędzie "drogowy modding", co pozwoli graczom stworzyć własne drogi (informacja w kolejnym dzienniku),
- 3 nowe parki ( jeden park jest pływający i można umieścić na wodzie, drugi również, ale zbudowany na filarach i trzeci służy do zabawy). Daje to możliwość moderom stworzyć nowe typy obiektów,
- dodano niektóre nowe drzewa,
- ulepszono możliwość przełączania widoku poszczególnych informacji (hałas, zanieczyszczenie), podczas umieszczania budynków lub malowania dzielnicy,
- dodano samochody elektryczne (jako polityka),
- zmiana mechaniki obliczania hałasu na podstawie rodzaju dróg i natężenia ruchu,
- dodano nowe rekwizyty do dekoracji,
- dodano system "sterowania ruchem kolejowym" - w dodatku Mass Transit można było kontrolować ruchem ulicznym,
- dostosowano sposób wyświetlania ikon w grze.
Dev Diary #6