Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Traffic Manager - President Edition
#1
Czy jak ustawię, korzystając z modu Traffic Manager - President Edition, jakieś znaki/światła na skrzyżowaniu to czy ustawienia z panelu transportu (włączające/wyłączające światła i ustawiające znak STOP) mają jakikolwiek wpływ na działanie skrzyżowania?

No i dlaczego znaki ustawiane na skrzyżowaniu nie są widoczne w grze? Znaki STOP ustawiane w panelu transportu są widoczne, a te z modu nie. Czy to tak ma być, czy tylko u mnie coś jest nie tak?
  Odpowiedz
#2
Jeśli dobrze rozumiem, to chcesz zacząć korzystać z TM:PE odpowiedz brzmi TAK .

Znaki i światła mają wpływ na działanie skrzyżowania.

W grze tak już jest że nie widać tych znaków w TM:PE.

Więc wszystko masz dobrze!.
  Odpowiedz
#3
Czyli mogę w TM:PE ustawić pierwszeństwo przejazdu na danej drodze i jednocześnie w panelu transportu ustawić znak STOP?
Co wtedy będzie miało wyższy priorytet?
  Odpowiedz
#4
Nigdy nie próbowałem łączyć tych dwóch funkcjonalności. Potestuj, może będzie działać może nie. Zresztą, kto dla drogi z pierwszeństwem przejazdu ustawia znak stop? :P W TM:PE jest do wyboru droga z pierwszeństwem, droga podporządkowana oraz STOP. Dlatego korzystam raczej tylko z tego moda bo wszystko co potrzebne tam jest a jak się połączy go z opcjami z gry to nie wiadomo co się może stać.
  Odpowiedz
#5
Zarówno gra, jak i TM:PE umożliwiają zrobienie drogi podporządkowanej, głównej i podporządkowaniem ze stopem.
TM:PE po prostu ustawia to znakami. Jeśli masz włączony path finding tego moda, to robiąc drogi priorytetowe niestandardowo, musisz się naklikać, na każdym skrzyżowaniu ustawiać znaki. I ustawiasz znakami po prostu każdy z 3 typów wlotów (pierwszeństwo, ustąp pierwszeństwa, stop).
Natomiast jeśli chodzi o mechanizm gry, samą relację "droga z pierwszeństwem/ustąp pierwszeństwa" ustawia się narzędziem "droga priorytetowa" w panelu transportu. Przeciągając tę zieloną linię KIEDY MASZ ZAZNACZONE POLE WYBORU "DROGA PRIORYTETOWA", cały ciąg czynisz drogą z pierwszeństwem, a poprzeczne z automatu dostają status "ustąp pierwszeństwa", dlatego z panelu transportu stawiasz tylko "znak STOP".
Ustawienie statusu drogi priorytetowej daje jeszcze jedną rzecz - mianowicie to, że status drogi priorytetowej zachęca kierowców z okolicy do używania WŁAŚNIE TEJ drogi.
Automatycznie, i w modzie, i w grze - przy skrzyżowaniu dróg pierwszeństwo ma ta z wyższej kategorii (w panelu budowy masz - mały ruch, średni, duży itd.). Jak jest przy tych samych
Uwaga, mechanizmy znaków gry i moda działają obok siebie, więc trudno przewidzieć, co i jak będzie, gdy skorzystasz z obu naraz.
  Odpowiedz
#6
Rozumiem, a czym się różni znak STOP od znaku Ustąp pierwszeństwa? Czy ta różnica ma znaczenie w grze?
  Odpowiedz
#7
No dokładnie tak jak w prawdziwym życiu Duży uśmiech
  Odpowiedz
#8
To po co stosować znak STOP, skoro to tylko spowalnia ruch, a i tak nie ma wypadków w grze? Czy tylko dla tego, żeby gra była bardziej realistyczna?
  Odpowiedz
#9
Widocznie tak. I to wcale nie jest głupie. Przecież ta gra to SYMULATOR, więc można sobie symulować prawdziwe miasto na tyle, na ile odpalający symulację chce.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości