Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
crashujący save
#1
Otóż podczas ładowania się save pasek ładowania dochodzi do pewnego momentu i zatrzymuje się. przy użyciu moda "loading screen mod" podczas ładowania save ekran w pewnym momencie staje się niebieski i  też nie daje rady się zaczytać. Oczywiście wrzucam pliki niezbędne do analizy mojego problemu i liczę na pomoc.


Załączone pliki
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-11_23-48-43.htm (Rozmiar: 3.17 KB / Pobrań: 173)
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-11_23-53-50.htm (Rozmiar: 4.32 KB / Pobrań: 169)
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-12_00-06-31.htm (Rozmiar: 4.32 KB / Pobrań: 177)
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-12_01-34-56.htm (Rozmiar: 2.77 KB / Pobrań: 178)
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-12_05-18-26.htm (Rozmiar: 5.58 KB / Pobrań: 165)
.htm   miasto 4 - Assets Browser-2019-11-12_17-49-34.htm (Rozmiar: 5.58 KB / Pobrań: 175)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-11_23-48-43.htm (Rozmiar: 6.18 KB / Pobrań: 208)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-11_23-53-50.htm (Rozmiar: 8.97 KB / Pobrań: 233)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_00-06-31.htm (Rozmiar: 8.97 KB / Pobrań: 317)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_00-25-04.htm (Rozmiar: 2.84 KB / Pobrań: 861)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_00-50-59.htm (Rozmiar: 2.84 KB / Pobrań: 228)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_01-34-56.htm (Rozmiar: 5.82 KB / Pobrań: 210)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_05-18-26.htm (Rozmiar: 11.53 KB / Pobrań: 255)
.htm   miasto 4 - Assets Report-2019-11-12_17-49-34.htm (Rozmiar: 11.53 KB / Pobrań: 211)
.txt   output_log.txt (Rozmiar: 298.6 KB / Pobrań: 216)
  Odpowiedz
#2
Połowa jak nie 3/4 logu to błędy związane z DirectX-em. Np: d3d11: failed to create 2D texture id=42202 width=1 height=1 mips=3 dxgifmt=29 [D3D error was 80070057]

Na początek spróbuj użyć opcji uruchamiania -force-d3d9.
  Odpowiedz
#3
@SZyMeX problem w tym ze ja od jakichs 2 tyg mam ten s am blad, jedyny problem to znikajace holograficzne propy uzyte z PO, zadnych innych problemow to nie powoduje, choc nie wiem skad sie blad pojawil wczesniej bylo ok. @Geruch Zastanawia mnie bardziej NullReferenceException , zwykle zwiazane ze zlymiustawieniami rico ale tutaj odnosi sie to do panelu transportu.... wiec jakie mody masz TLM ? IPT ? sprawdz sobie liste modow ktore nie dzialaja i upewnij sie ze zadnego z nich nie uzywasz
  Odpowiedz
#4
Czasem również błąd z DirectX potrafi nieźle napsuć. Niech najpierw naprawi to, a potem będziemy się martwić o resztę jeżeli nie zadziała Wink
  Odpowiedz
#5
(12-11-2019, 21:36)SZyMeX napisał(a): Czasem również błąd z DirectX potrafi nieźle napsuć. Niech najpierw naprawi to, a potem będziemy się martwić o resztę jeżeli nie zadziała Wink
@SZyMeX  w moim wypadku tego bledu sie nie da naprawic poprostu jest i tyle od 2 tyg. Simon Ryr od procedural objects to sprawdza ale jak narazie ani powodu anirozwiazania nie widac to jest zwiazane z additive shader mod w jakis sposob.
  Odpowiedz
#6
niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ?


Załączone pliki
.txt   output_log.txt (Rozmiar: 234.51 KB / Pobrań: 396)
  Odpowiedz
#7
Prześlij tutaj listę modyfikacji (nie obiektów).
  Odpowiedz
#8
(12-11-2019, 21:41)Geruch napisał(a): niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ?
w loading screen mod jest nowa funkcja recover from simulation errors..... sprawdz tez ta liste https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
  Odpowiedz
#9
(12-11-2019, 21:51)garfield napisał(a):
(12-11-2019, 21:41)Geruch napisał(a): niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ?
w loading screen mod jest nowa funkcja recover from simulation errors..... sprawdz tez ta liste https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
właśnie zabrałem się za przeglądanie. a jak mogę udostępnić listę modów ? (chciałem abyście Panowie mieli wgląd)
  Odpowiedz
#10
Jak nie masz ich dużo to "wystarczy" je przepisać, jak jednak trochę ich jest to porób screeny z zakładki "modyfikacji" w menedżerze treści. (chociaż w sumie nie wiem/nie zastanawiałem się czy jest jakiś szybszy sposób na to, może @garfield coś wie? :P)
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości