Powoli do przodu ale tyle co dzisiaj się namęczyłem dzisiaj z modelem to szkoda gadać...
Dodany został pantograf (podziękowania dla @
SzaraWydra) i poprawionych zostało kilka rzeczy. Tak prezentuje się model na chwilę obecną:
Teraz natomiast pytanie do @
SzaraWydra, @
PEWEX albo @
krzychu124 (albo w sumie kogokolwiek kto zna odpowiedź :P). Zauważyłem co powoduje problem gorszej jakości tekstur i ich "wylewania" się poza swoje miejsca. Otóż z każdym zapisem obiektu w grze jego tekstury są kompresowane. Problem w tym, że żeby dodać środkowe człony i tak muszę najpierw je zapisać. Czyli de facto zostaną zapisane dwa razy - raz przy zapisywaniu członu, drugi przy zapisywaniu całego tramwaju - czyli dwa razy ich tekstura będzie skompresowana. Tak wygląda środkowy człon po pierwszym imporcie do edytora:
Tak po zapisie i wrzuceniu do składu:
A tak wygląda jakiś tam przykładowy skład który zapisałem a potem wczytałem i zacząłem edytować. Nie sprawdzałem jak to wygląda w grze na save-ie, ale jeżeli kompresja będzie na takim poziomie no to...
Pierwszy człon zawsze będzie "okej" ponieważ go się dodaje prosto z importu. Jest jakiś inny sposób na dodanie następnych członów? Albo sposób na uniknięcie tej kompresji?
EDIT: Opisane zostało to również w tym wątku, ale bez odpowiedzi...
https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...ve.920587/
EDIT2: Dobra, chyba mam rozwiązanie. Nie chcę niczego przesądzać bo wiadomo jak to potem wyjdzie, na początku radość że się udało a po następnym załadowaniu gry sprowadzenie do odpowiedniego poziomu i powiedzenie że nie ma tak łatwo
ale idąc za tropem z tego wątku:
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesM...me_vastly/
Podczas pierwszego wrzucania członu do gry i jego zapisywania zmieniłem ustawienia tekstur na wysokie. Następnie, po przeładowaniu edytora zacząłem "budować" skład i zmieniłem ustawienia na średnie i... chyba jest okej
Na dzisiaj wypadałoby już skończyć to użeranie się a to z grą a to z blenderem więc dam znać jutro czy aby na pewno kompresja nie będzie już aż tak psuć modelu po każdym zapisie.