Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
SZyMeX-owe obiekty
#91
[Obrazek: rh0j9bT.png][Obrazek: T9kvtyV.png][Obrazek: W4rbmys.png]
 Podziękowali: garfield
  Odpowiedz
#92
Tak się prezentuje już praaawie ostateczna wersja Smile Do zrobienia: tekstury przegubów, dachu, kierunkowskazy i to w zasadzie tyle. Być może jeszcze dzisiaj wrzucę Pesę na workshop, ewentualnie jutro.

[Obrazek: wo3yuEF.png][Obrazek: eCKfNF0.png][Obrazek: KcZlpmQ.png]

P.S Brak tekstury wycieraczek i lusterka to kwestia blendera, w pojedynczym członie wszystko jest okej Smile
 Podziękowali: SzaraWydra
  Odpowiedz
#93
A jak zrobic taki blok a czy jest w stwam taki ?[Obrazek: s07QCpL.jpg]

(31-05-2020, 19:16)Dry76 napisał(a): A jak zrobic taki blok a czy jest w stwam taki ?[Obrazek: s07QCpL.jpg]
  Odpowiedz
#94
Jak zrobić taki blok? Wymodelować go. Proste? Proste...
Stwam? Co to takiego? -.-

Eh... w każdym razie, dodałem zapomniane nalepki Swing i Pesa oraz numer linii pod jakim będzie kursowała ta wersja (model generyczny nie będzie posiadał numerów taborowych, patrona i numeru oraz kierunku linii)

[Obrazek: SbGpNhR.png][Obrazek: K9LKdtB.png]
 Podziękowali: PanKrzysztofTM , SzaraWydra
  Odpowiedz
#95
(31-05-2020, 19:28)SZyMeX napisał(a): Jak zrobić taki blok? Wymodelować go. Proste? Proste...
Stwam? Co to takiego? -.-

Eh... w każdym razie, dodałem zapomniane nalepki Swing i Pesa oraz numer linii pod jakim będzie kursowała ta wersja (model generyczny nie będzie posiadał numerów taborowych, patrona i numeru oraz kierunku linii)

[Obrazek: SbGpNhR.png][Obrazek: K9LKdtB.png]


Siema , a jeśli mogę spytać to Kiedy Swing zostanie opublikowany w warsztacie ? Wink
proszę o odpowiedź , pozdrawiam
  Odpowiedz
#96
Nie wiem, może dzisiaj, może jutro a może za tydzień. Aktualnie kończę teksturowanie poszczególnych członów, jak nie pojawią się żadne większe problemy to niedługo zostanie wydany.
 Podziękowali: PanKrzysztofTM
  Odpowiedz
#97
(01-06-2020, 11:10)SZyMeX napisał(a): Nie wiem, może dzisiaj, może jutro a może za tydzień. Aktualnie kończę teksturowanie poszczególnych członów, jak nie pojawią się żadne większe problemy to niedługo zostanie wydany.

aha , czyli jednak jeszcze jakieś poprawki są stosowane 
a czego konkretnie , jeśli mogę spytać ?
  Odpowiedz
#98
Nie tyle poprawki co po prostu kończenie teksturowania. Brakuje jeszcze w paru członach tekstur przegubów i właśnie je dokańczam. Potem sprawdzę w grze jak to wygląda i jeżeli będzie okej to zostanie wydany, a jeżeli pojawią się jakieś problemy no to będzie trzeba je naprawić.
  Odpowiedz
#99
(01-06-2020, 11:32)SZyMeX napisał(a): Nie tyle poprawki co po prostu kończenie teksturowania. Brakuje jeszcze w paru członach tekstur przegubów i właśnie je dokańczam. Potem sprawdzę w grze jak to wygląda i jeżeli będzie okej to zostanie wydany, a jeżeli pojawią się jakieś problemy no to będzie trzeba je naprawić.

bardzo proszę o screeny testów Swinga w grze Smile przed wydaniem gotowego modelu , pozdrawiam
  Odpowiedz
Tak jakby ktoś jeszcze się pytał co może pójść nie tak na tym etapie Duży uśmiech

[Obrazek: pmlJaLp.jpg][Obrazek: 6icBSQC.jpg][Obrazek: 6r8HC1n.jpg]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości