Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - drugi livestream!
#41
Marov napisał(a):W 50 sekundzie na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=DGKe8qppg3g#t=51 po lewej stronie ulicy przy pasach dwoje ludzi (kobieta i mężczyzna) wyglądają jakby rozmawiali. Mężczyzna się schyla, jakby wiązał sznurowadła od butów lub ćwiczył, po czym oboje pan i pani rozciągają się Smile

Faktycznie! Wow, bardzo fajnie to wygląda; zauważyłem też małe dziecko przebiegające przez pasy Smile
  Odpowiedz
#42
Kamil_N napisał(a):Tak wiem, że jest to symulator transportu miejskiego (CiM) powtórzę to jednak raz jeszcze, oczekujemy pierwszeństwa pojazdów uprzywilejowanych, piesków, kotków, dymu z kominów - więc nie widzę różnicy w szczegółowości i jakości, którą dałoby się zastosować i tutaj! a tłumaczenie, że tamto był symulator mnie nie przekonuje - wybaczcie Wink Tam budynki były puzlami, tutaj budynki też tymi puzlami będą - tylko że będą sie pojawiały losowo przy wyznaczonej drodze - to nie wymaga dużo więcej mocy; owszem zgodzę się, postawienie, drogi, stworzenie stref...wszystko to potrzebuje dodatkowej mocy, ale...nie wmawiajcie mi, że "się nie da" Smile


Nikt Kamilu nie chce Ci wmawiać Wink. Spokojnie - dużo tutaj spraw poruszyliśmy i można by rozmawiać i jak to się w szkole mówiło lać wodę Wink Co by nie było CiM jest na prawdę świetnym symulatorem pod względem szczegółów i masz tu moje poparcie w 100%. CiM 2 to już gorsze wydanie i bardziej ograniczone. Też liczę na to, że pieski, kotki dym z kominów i pojazdy uprzywilejowane z pierwszeństwem będą. Ostatnio Bartosz na forum paradoksa zadał pytanie o dym z kominów. Czekamy, co powiedzą. Skoro jednak jest taki szczegół jak kurz na drodze gruntowej to myślę, że i o dymie z kominów nie zapomną. Jeśli chodzi o zwierzątka mają być. Jak to Mariina stwierdziła w pierwszym livestreamie ona jest tu bogiem i to od niej będzie zależeć, czy to się pojawi. Zwierzęta mają być. W wczorajszym livestreamie można zauważyć latające ptaki.
  Odpowiedz
#43
Marov napisał(a):Nikt Kamilu nie chce Ci wmawiać Wink. Spokojnie - dużo tutaj spraw poruszyliśmy i można by rozmawiać i jak to się w szkole mówiło lać wodę Wink
Jestem spokojnym człowiekiem - nie ma się czego bać Duży uśmiech
Pożyjemy - zobaczymy, wszyscy jednak myślę jesteśmy tutaj (cała 4ka haha Wink ) dobrej myśli i pełni wiary, a to już wiele.
  Odpowiedz
#44
Marov napisał(a):W 50 sekundzie na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=DGKe8qppg3g#t=51 po lewej stronie ulicy przy pasach dwoje ludzi (kobieta i mężczyzna) wyglądają jakby rozmawiali. Mężczyzna się schyla, jakby wiązał sznurowadła od butów lub ćwiczył, po czym oboje pan i pani rozciągają się Smile

No rzeczywiście tak to wygląda, niezłe masz oko, że coś takiego wypatrzyłeś Wink
Kamilu - to wszystko się zgadza co mówisz jednak w CiM największa szczegółowość była w temacie transportu, bo tego gra dotyczy. Budynki i całe otoczenie nie było tak dynamiczne, miasto nie miało ekonomii jako tako, polityki, specjalizacji itd W czym w takim razie najbardziej szczegółowy ma być city builder? Każdy z nas podałby pewnie inna odpowiedź lub po prostu: we wszystkim. I w tym jest problem a twórcy muszą zbalansować wszystko tak aby jedno nie straciło na rzecz drugiego. Nie chcemy Cie do niczego przekonywać, mam nadzieję, że sam się o tym przekonasz jak gra wyjdzie, jak my wszyscy zresztą Wink I jak sam wspomniałes, jesteśmy pełni wiary a to już wiele Smile
  Odpowiedz
#45
Bartek napisał(a):Dla mnie najważniejsze rzeczy do poprawy to ruch na skrzyżowaniach, zdecydowanie muszą poprawić to, że auta na siebie najeżdżają podczas skrętu bo samo zatrzymywanie się na światłach itd z charakterystycznym uniesieniem maski jest bardzo realistyczne oraz dodanie odpowiednich animacji podczas budowy. Nie chcę oglądać jak budynek wyrasta z ziemi jak sztuczna pieczarka w szklarni:P Rusztowania, żurawie i robotnicy są tu niezbędni. Poza tym pojazdy uprzywilejowane mają pierwszeństwo i jakieś animacje dymu z kominów fabryk.


To jest też wszystko, co chciałbym widzieć w tej grze. Aha i na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=yDJ-34uERZA w 56 sekundzie widać ptaki. Na tym trailerze jest to miasto, które nam pokazali wczoraj Smile
  Odpowiedz
#46
Kamil_N napisał(a):
Marov napisał(a):W 50 sekundzie na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=DGKe8qppg3g#t=51 po lewej stronie ulicy przy pasach dwoje ludzi (kobieta i mężczyzna) wyglądają jakby rozmawiali. Mężczyzna się schyla, jakby wiązał sznurowadła od butów lub ćwiczył, po czym oboje pan i pani rozciągają się Smile

Faktycznie! Wow, bardzo fajnie to wygląda; zauważyłem też małe dziecko przebiegające przez pasy Smile


Świetnie Kamilu - i dziewczynka przebiega, której nie zauważyłem Smile Myślę, że co nie co da się zauważyć, jakieś małe szczególiki. Z pewnością są. Oczywiście poczekamy jak gra wyjdzie. Wtedy nie będziemy gdybali a już naocznie mogli więcej powiedzieć o tych szczegółach, efektach wizualnych, animacjach i nie tylko Smile
  Odpowiedz
#47
A co powiedzie o symulacji wody? Według mnie to póki co największy atut tej gry. Widok jak płynie rzeka po czym jest spadek, mały wodospadzik, woda odbija światło, zanieczyszczenia ścieków to wszystko jest nowością, której w żadnym city builderze nie było.
  Odpowiedz
#48
Marov napisał(a):To jest też wszystko, co chciałbym widzieć w tej grze. Aha i na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=yDJ-34uERZA w 56 sekundzie widać ptaki. Na tym trailerze jest to miasto, które nam pokazali wczoraj Smile
Choć bardzo się staram, za cholerę tych ptaków tam nie widzę, zatrzymuję, puszczam 10 razy i nic Płacz Duży uśmiech
  Odpowiedz
#49
Kamil_N napisał(a):
Marov napisał(a):To jest też wszystko, co chciałbym widzieć w tej grze. Aha i na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=yDJ-34uERZA w 56 sekundzie widać ptaki. Na tym trailerze jest to miasto, które nam pokazali wczoraj Smile
Choć bardzo się staram, za cholerę tych ptaków tam nie widzę, zatrzymuję, puszczam 10 razy i nic Płacz Duży uśmiech

Przejdź pomiędzy 56 do 59 sekundy. Takie białe coś nad autostradą leci Smile
  Odpowiedz
#50
Bartek napisał(a):A co powiedzie o symulacji wody? Według mnie to póki co największy atut tej gry. Widok jak płynie rzeka po czym jest spadek, mały wodospadzik, woda odbija światło, zanieczyszczenia ścieków to wszystko jest nowością, której w żadnym city builderze nie było.

Jeżeli ta woda pochłania wiele cennych MB karty graficznej, to szczerze powiedziawszy wolałbym je spożytkowac na coś innego. Zmieniłbym tez trochę jej kolor (ale to kwestia gustu), sam pomysł dobry. Obawiam się tylko późniejszych problemów np. z kanałami - które też są bardzo ciekawym elementem wielu miast, tzn. tego jak ta woda będzie się w nich przemieszczała.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: