1.14.0-f4 Kompatybilność modyfikacji! FAQ
Dodatek Airports został już oficjalnie udostępniony, wraz z nim każdy otrzymał darmową aktualizację, zawierającą zmiany opisane w ostatnim dzienniku developerskim.
(https://citiesskylines.pl/temat-Cities-Skylines-Airports...)
W związku z tym, jak przy każdym większym update-cie, nowa wersja gry NIE JEST kompatybilna z niektórymi modyfikacjami!!! Poniżej znajdziecie drobne FAQ z najczęstszymi pytaniami a także listę "zepsutych" modów.
Od teraz każdy post z pytaniami o tą kwestię będzie kasowany! Sytuacja jest identyczna jak co roku, trzeba po prostu odczekać kilka dni aż wszystko się ustabilizuje. Nie róbmy więc niepotrzebnego spamu.
Co zrobić jeżeli gram z wieloma modyfikacjami?
- Sprawdź listę zepsutych modyfikacji pod spodem
- Nie nadpisuj save-a - zapisz miasto jako nowy plik
- Poczekaj na update modów
- Graj na podstawowej wersji gry podczas oczekiwania, możesz użyć do tego opcji uruchaminia -noWorkshop
Czy będę mógł kontynuować grę na moim aktualnym mieście?
Najprawdopodobniej tak, jednak aktualizacja modyfikacji może zająć ich autorom kilka dni.
Które modyfikacje są zepsute?
Będziemy starali się regularnie aktualizować tę listę, jednak dla najnowszych informacji na temat nieaktualnych modów, sprawdźcie arkusz przygotowany przez społeczność Cities Skylines:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...=141983953
- Extended Managers Library beta
- Loading Screen Mod
- Loading Screen Mod Test
- More Network Stuff
- Prop Anarchy Beta
- Service Vehicle Selector
- Ultimate Eyecandy v1.5.2
- Picker - cannot pick airport road/runway
- RON, the network replacer 0.8 - update in development
Które modyfikacje są absolutnie konieczne do uruchomienia mojego miasta?
Nie jest to kompletna lista, jednak może dać wam pewne wyobrażenie o tym, na jakie modyfikacje należy zwrócić uwagę przed załadowaniem swojego miasta.
Mody sieciowe:
Wszystkie modyfikacje, dodające drogi, ścieżki i inne "sieci". Wszystko, co znajduje się w zakładce "Roads" na Steam nie zalicza się do tego, mowa jest tutaj stricte o modyfikacjach, nie o assetach.
- Network Extensions 2
- More Train Tracks
- Metro Overhaul Mod
- One Way Train Tracks
- Extra Train Station Tracks
Większe modyfikacje:
Mody, które mają duży wpływ na mechaniki gry są generalnie wymagane do uruchomienia save-a, na którym były wcześniej użyte. Są to między innymi:
- 81 tiles
- Traffic Manager: President Edition
- Realistic Population and Consumption (or other mods that affect population numbers)
- Ploppable RICO / Plop the Growables
Które modyfikacje zostały zaktualizowane?
Ponownie, najnowsze informacje będą dostępne w podlinkowanym wyżej arkuszu. Poniżej dane na ten moment:
- 81 tiles (Fixed for 1.2+)
- Addresses & Names Mod 3.1
- Advanced Vehicle Options
- BOB, the Tree and Prop Replacer 0.8.6.3
- Electric Roads Mod 2.1
- Find It! 2 Beta
- Find It! 2
- FPS Booster
- Lifecycle Rebalance Revisited 1.6.1
- Lifecycle Rebalance Revisited TESTING
- Network Skins
- Network Skins BETA
- Prop Switcher 1.3
- TMPE TEST
- TMPE V11 STABLE (Traffic Manager: President Edition)
- Unlimited Outside Connections
- Write The Signs (beta 3)
- Extra Landscaping Tools
- Procedual Objects
- Surface Painter
- Tree Anarchy Beta