Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Ważne! 1.14.0-f4 Kompatybilność modyfikacji! FAQ
#1
[Obrazek: KWqBkiV.png]

1.14.0-f4 Kompatybilność modyfikacji! FAQ

Dodatek Airports został już oficjalnie udostępniony, wraz z nim każdy otrzymał darmową aktualizację, zawierającą zmiany opisane w ostatnim dzienniku developerskim.
(https://citiesskylines.pl/temat-Cities-Skylines-Airports...)
W związku z tym, jak przy każdym większym update-cie, nowa wersja gry NIE JEST kompatybilna z niektórymi modyfikacjami!!! Poniżej znajdziecie drobne FAQ z najczęstszymi pytaniami a także listę "zepsutych" modów.

Od teraz każdy post z pytaniami o tą kwestię będzie kasowany! Sytuacja jest identyczna jak co roku, trzeba po prostu odczekać kilka dni aż wszystko się ustabilizuje. Nie róbmy więc niepotrzebnego spamu.

Co zrobić jeżeli gram z wieloma modyfikacjami?
  • Sprawdź listę zepsutych modyfikacji pod spodem
  • Nie nadpisuj save-a - zapisz miasto jako nowy plik
  • Poczekaj na update modów
  • Graj na podstawowej wersji gry podczas oczekiwania, możesz użyć do tego opcji uruchaminia -noWorkshop

Czy będę mógł kontynuować grę na moim aktualnym mieście?
Najprawdopodobniej tak, jednak aktualizacja modyfikacji może zająć ich autorom kilka dni.

Które modyfikacje są zepsute?
Będziemy starali się regularnie aktualizować tę listę, jednak dla najnowszych informacji na temat nieaktualnych modów, sprawdźcie arkusz przygotowany przez społeczność Cities Skylines:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...=141983953
Nie zepsute, ale posiadające błędy:
Które modyfikacje są absolutnie konieczne do uruchomienia mojego miasta?
Nie jest to kompletna lista, jednak może dać wam pewne wyobrażenie o tym, na jakie modyfikacje należy zwrócić uwagę przed załadowaniem swojego miasta.

Mody sieciowe:
Wszystkie modyfikacje, dodające drogi, ścieżki i inne "sieci". Wszystko, co znajduje się w zakładce "Roads" na Steam nie zalicza się do tego, mowa jest tutaj stricte o modyfikacjach, nie o assetach.
  • Network Extensions 2
  • More Train Tracks
  • Metro Overhaul Mod
  • One Way Train Tracks
  • Extra Train Station Tracks

Większe modyfikacje:
Mody, które mają duży wpływ na mechaniki gry są generalnie wymagane do uruchomienia save-a, na którym były wcześniej użyte. Są to między innymi:
  • 81 tiles
  • Traffic Manager: President Edition
  • Realistic Population and Consumption (or other mods that affect population numbers)
  • Ploppable RICO / Plop the Growables

Które modyfikacje zostały zaktualizowane?
Ponownie, najnowsze informacje będą dostępne w podlinkowanym wyżej arkuszu. Poniżej dane na ten moment:
 Podziękowali: krzychu124
  Odpowiedz
#2
Warto dodać, że Traffic Manager: President Edition nie jest wymagany do uruchomienia zapisu. Można go od subskrybować w każdym momencie, a przy odrobinie szczęścia nawet wczytać poprzednio zapisane dane jeśli nie był subskrybowany przez dłuższy czas, a sieć drogowa nie zmieniła się znacząco (dane są przenoszone do nowych zapisów nawet jeśli mod został od subskrybowany)
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
#3
Dzięki za komentarz, powyższy tekst jest tłumaczeniem tego, który został zamieszczony na forum paradoxu, warto więc do nich też napisać Wink
  Odpowiedz
#4
Lista uszkodzonych mocno nieaktualna. Większość już naprawiona.
  Odpowiedz
#5
szybko im poszło Duży uśmiech Już zaktualizowane
  Odpowiedz
#6
Powoli mnie ta gra zaczyna denerwować.
Na epiku, wyłączałem aktualizacje automatyczne i dzisiaj wyskoczył komunikat o aktualizacji. jedyna opcja "OK". I miesiąc budowy do kosza...

Się człowiek nauczył, robić po trzy save.
Nie aktualizować.
Po złości znów się wszystko wysypało przed 200ooo...
  Odpowiedz
#7
Nie do kosza.... A do odstawki na tydzień, do momentu aż autorzy nie zaktualizują swoich modyfikacji.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości