Witamy na forumach
Mod nazywa się Mesh info Możesz w nim zobaczyć, które assety nie nadają się do używania ze względu na mega słabą optymalizację. Kolor zielony to bardzo dobra optymalizacja, kolor żółty trochę słabsza ale nadająca się jeszcze do użytku. Kolor czerwony oznacza totalnie skopaną optymalizację i taki asset znacząco wpływa na optymalizację gry. Warto przejrzeć w ten sposób swoje zasoby assetów. Mi bardzo ten mod odciążył C:S.
Crumbs McGee
PHTN
Falcon
Skibitth
TazerHere
creativeDEX
Ostatnio zauważyłem podczas grywania w C:S, że nie "ilość" assetów ma znaczenie a ich "jakość". Z nie wielką ilością "ale porządnych i podstawowych można bez problemu zbudować przyjemne/realne miasto
Cytat:Czy waga budynku, pojazdu itp. na steamie ma znaczący wpływ na działanie gry? Ewentualnie na czym lepiej się skupić? Bo na chłopski rozum - samochodów w grze będziemy mieli więcej, niż budynków, więc chyba żeby używać ściągniętych, dopracowanych autek to już potrzeba potężnej maszyny? Albo jak posadzę aleję dopracowanych drzew to będzie mi muliło bardziej, niż dzielnica samych budynków?
Mod nazywa się Mesh info Możesz w nim zobaczyć, które assety nie nadają się do używania ze względu na mega słabą optymalizację. Kolor zielony to bardzo dobra optymalizacja, kolor żółty trochę słabsza ale nadająca się jeszcze do użytku. Kolor czerwony oznacza totalnie skopaną optymalizację i taki asset znacząco wpływa na optymalizację gry. Warto przejrzeć w ten sposób swoje zasoby assetów. Mi bardzo ten mod odciążył C:S.
Cytat:Może ktoś z was zna jakiegoś youtubera, który udostępnia gdzieś dokładną exportowaną listę modów/propów, których używa? (Jedynie u brodatego widziałem kilka, ale te znałem wcześniej.) To też by było pomocne
Crumbs McGee
PHTN
Falcon
Skibitth
TazerHere
creativeDEX
Ostatnio zauważyłem podczas grywania w C:S, że nie "ilość" assetów ma znaczenie a ich "jakość". Z nie wielką ilością "ale porządnych i podstawowych można bez problemu zbudować przyjemne/realne miasto