Może to wada samego Unity? Bo jednak model to model, a rendering robi się programowo. Choć to oczywiście tylko przypuszczenia.
Ogólnie, Unity 3D nie był przeznaczony w ogóle do tworzenia dużych gier, pierwszą taką dużą produkcją w Unity było właśnie CIM2. I to po pewnych wspólnych pracach nad polepszeniem.
Może warto zrobić jakiś wątek na forum lub coś podobnego poświęconego temu tematowi?
Szkoda, że nie wszyscy twórcy podają informacje co do np. liczby trójkątów, łatwiej byłoby próbować wysnuć cechę wspólną powodującą problem, jeśli taka istnieje.
Ogólnie, Unity 3D nie był przeznaczony w ogóle do tworzenia dużych gier, pierwszą taką dużą produkcją w Unity było właśnie CIM2. I to po pewnych wspólnych pracach nad polepszeniem.
Może warto zrobić jakiś wątek na forum lub coś podobnego poświęconego temu tematowi?
Szkoda, że nie wszyscy twórcy podają informacje co do np. liczby trójkątów, łatwiej byłoby próbować wysnuć cechę wspólną powodującą problem, jeśli taka istnieje.