Wyrażenie klucz: transport zbiorowy. No i warto linię kolejową przewożącą towary również w okolice, wtedy mniej ciężarówek będzie przyjeżdżać autostradą.
W dodatku, strefy handlowe po prostu muszą być blisko. Budowanie stref handlowych i mieszkaniowych osobno jest złem. Także biurowych, pomijając pojedyncze strefy, gdzie chcesz windować wysoką zawartość gruntu i podatki, ale i to można przy domach.
A jeśli zacząłeś przebudowywać drogi na większe... To tylko potęgujesz problem. Wybór gry oraz z TM:PE implementuje częściowo realne działanie (np. Paradoks Braessa,Prawo Lewisa-Mogridge'a,i Paradoks Downsa-Thomsona implementuje w szczególności oprócz oczywiście szczytów, a modele inżynierskie nie kłamią). Jeśli nie chcesz korków, to nie uczepiaj całej strefy na jednym węźle a na wielu, jednocześnie w środku strefy premiuj wszystkie inne metody poruszania się niż auta. Ruchem ciężarówek możesz sterować w grze dzięki zakazom ruchu ciężarowego w niektórych strefach, strefie "stare miasto" [które pomogą zlikwidować tranzyt], a także w modzie TM:PE.
W dodatku, strefy handlowe po prostu muszą być blisko. Budowanie stref handlowych i mieszkaniowych osobno jest złem. Także biurowych, pomijając pojedyncze strefy, gdzie chcesz windować wysoką zawartość gruntu i podatki, ale i to można przy domach.
A jeśli zacząłeś przebudowywać drogi na większe... To tylko potęgujesz problem. Wybór gry oraz z TM:PE implementuje częściowo realne działanie (np. Paradoks Braessa,Prawo Lewisa-Mogridge'a,i Paradoks Downsa-Thomsona implementuje w szczególności oprócz oczywiście szczytów, a modele inżynierskie nie kłamią). Jeśli nie chcesz korków, to nie uczepiaj całej strefy na jednym węźle a na wielu, jednocześnie w środku strefy premiuj wszystkie inne metody poruszania się niż auta. Ruchem ciężarówek możesz sterować w grze dzięki zakazom ruchu ciężarowego w niektórych strefach, strefie "stare miasto" [które pomogą zlikwidować tranzyt], a także w modzie TM:PE.