Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines – Dziennik Dev 3: Zasoby naturalne
#3
Trochę mi to zajęło. Przyznam szczerze, im dalej w las tym słownictwo wydaje mi się bardziej wyrafinowane Duży uśmiech. Tak pola uprawne to zdecydowany minimalizm. W rzeczywistości przecież takie nie są. Zastanawiam się, co ich skłoniło do takiej wielkości. Cztery takie pola mogłyby mieć przecież wielkość jednego. Byłoby zdecydowanie lepiej, choć i tak przecież są większe w realu niż te cztery razem wzięte. Rozwiązanie bardzo podobało mi się w SimCity 4. Tam można było dowolnej wielkości budować pola, mimo że wizualnie dawały dużo do życzenia. Sam widok jednak zapiera dech w piersiach. Jest kolorowo tak jak Henkka opisuje sam obrazek. Widać nawet kurz spowodowany poruszaniem się pojazdów po szosie. Zastanawiam się też czy z kominów będzie uchodził dym, bo nawet na pierwszym livesreamie tego nie widziałem. Generalnie wystarczy jedno słowo - gra powoli "wymiata". Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości