31-05-2018, 02:27
Zarówno gra, jak i TM:PE umożliwiają zrobienie drogi podporządkowanej, głównej i podporządkowaniem ze stopem.
TM:PE po prostu ustawia to znakami. Jeśli masz włączony path finding tego moda, to robiąc drogi priorytetowe niestandardowo, musisz się naklikać, na każdym skrzyżowaniu ustawiać znaki. I ustawiasz znakami po prostu każdy z 3 typów wlotów (pierwszeństwo, ustąp pierwszeństwa, stop).
Natomiast jeśli chodzi o mechanizm gry, samą relację "droga z pierwszeństwem/ustąp pierwszeństwa" ustawia się narzędziem "droga priorytetowa" w panelu transportu. Przeciągając tę zieloną linię KIEDY MASZ ZAZNACZONE POLE WYBORU "DROGA PRIORYTETOWA", cały ciąg czynisz drogą z pierwszeństwem, a poprzeczne z automatu dostają status "ustąp pierwszeństwa", dlatego z panelu transportu stawiasz tylko "znak STOP".
Ustawienie statusu drogi priorytetowej daje jeszcze jedną rzecz - mianowicie to, że status drogi priorytetowej zachęca kierowców z okolicy do używania WŁAŚNIE TEJ drogi.
Automatycznie, i w modzie, i w grze - przy skrzyżowaniu dróg pierwszeństwo ma ta z wyższej kategorii (w panelu budowy masz - mały ruch, średni, duży itd.). Jak jest przy tych samych
Uwaga, mechanizmy znaków gry i moda działają obok siebie, więc trudno przewidzieć, co i jak będzie, gdy skorzystasz z obu naraz.
TM:PE po prostu ustawia to znakami. Jeśli masz włączony path finding tego moda, to robiąc drogi priorytetowe niestandardowo, musisz się naklikać, na każdym skrzyżowaniu ustawiać znaki. I ustawiasz znakami po prostu każdy z 3 typów wlotów (pierwszeństwo, ustąp pierwszeństwa, stop).
Natomiast jeśli chodzi o mechanizm gry, samą relację "droga z pierwszeństwem/ustąp pierwszeństwa" ustawia się narzędziem "droga priorytetowa" w panelu transportu. Przeciągając tę zieloną linię KIEDY MASZ ZAZNACZONE POLE WYBORU "DROGA PRIORYTETOWA", cały ciąg czynisz drogą z pierwszeństwem, a poprzeczne z automatu dostają status "ustąp pierwszeństwa", dlatego z panelu transportu stawiasz tylko "znak STOP".
Ustawienie statusu drogi priorytetowej daje jeszcze jedną rzecz - mianowicie to, że status drogi priorytetowej zachęca kierowców z okolicy do używania WŁAŚNIE TEJ drogi.
Automatycznie, i w modzie, i w grze - przy skrzyżowaniu dróg pierwszeństwo ma ta z wyższej kategorii (w panelu budowy masz - mały ruch, średni, duży itd.). Jak jest przy tych samych
Uwaga, mechanizmy znaków gry i moda działają obok siebie, więc trudno przewidzieć, co i jak będzie, gdy skorzystasz z obu naraz.