Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines – Dziennik Dev 3: Zasoby naturalne
#7
Tak o tym coś czytałem. Rzeczywiście mają być pociągi towarowe. I chyba takie pytanie padło na facebooku na Cities: Skylines. Bardzo dobrze, będzie czuć ożywienie. Ba gra na to zasługuje. Przynajmniej będzie to dopracowane.
I znów muszę się powołać na to niedobre SimCity 2013. Rozwiązanie w postaci modułu kolei transportowej mi nie odpowiadało. W zasadzie rzadko korzystałem z tego rozwiązania. Gdyby z kolei była to osobna stacja towarowa z pewnością częściej skłaniałbym się ku temu. O dziwo nie wymagało to dostępu do drogi (ciekawe dlaczego?). Mogli zastosować przyciąganie do ulicy i wtedy można było układać tory, jak choćby zrobili to z dworcem (tylko bolączką była już dostosowana droga). Podobnie było z portem morskim. Poszli jak po bandzie. No cóż, co by to niebyło to krytyka z mojej strony będzie (choć wcześniej też nie dałem sobie wmówić, że coś jest nie tak z tą grą).
Mniejsza z tym, wracając do sedna sprawy, fajną rzeczą jest to, że polityka też ma ogromny wpływ na rozwój miasta. Nie będzie łatwo. Poziom trudności (coś czuję) będzie sporym wyzwaniem.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości