Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Poszukiwany mod - budynki produkcyjne.
#2
Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo CS jest realna i ekonomiczna Wink
Zakłady produkcyjne, usługowe, transport, mieszkania, biura, ROZLICZAJĄ się między sobą, CS jak najbardziej wszystkie te transakcje w tle rozlicza. Nawet od tych transakcji właśnie produkcja i handel płacą podatki, a pojazdy (ciężarówki i kolej) również wożą towary, półprodukty oraz surowce od konkretnego miejsca skupu do konkretnych odbiorców. Import i eksport są jeszcze bardziej jawne, bo menu gry Ci podaje wręcz ilościowe wskaźniki.

Po prostu Ty jesteś w grze zarządcą, a nie Jedyną Słuszną Partią, która zajmuje się sterowaniem rynkiem Wink Więc i to jest dużo bardziej realne niż w SimCity, a jeszcze tym bardziej, przecież działanie usług miejskich też jest sto razy bardziej realne: do zakładów produkcyjnych i usługowych miasta (elektrownie, szpitale i wszystko inne, co wymaga budowania przy ulicach) też trzeba dojechać i jeśli np. konkretne wozy wiozące konkretne zapasy do Twojej elektrowni nie dojadą, to produkcja prądu się wstrzyma. Ale jest mod na sprzedaż nadmiaru wody i prądu.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - przez RX4PL - 07-08-2018, 13:19
RE: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - przez kabexxx - 07-08-2018, 18:57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości