Po powrocie planuje zrobić poradnik jak importować obiekty z SketchUp-a do Cities Skylines. Nie wiem czy blender łatwiejszy, nigdy z niego nie korzystałem, wiem natomiast że SketchUp w swoim warehousie ma setki obiektów które nie wymagają żadnej ingerencji i wystarczy je wrzucić do gry. Innym trzeba poprawić tekstury a jeszcze inne lekko przemodelować. Oczywiście takie obiekty nie będą posiadać tekstury nocnej i LOD które trzeba dorobić samemu. I o ile teksturę nocna wiem jak zrobić ale jest to na tyle czasochłonne (albo nie znam dobrego sposobu na to) że mi się po prostu nie chce (xD) tak LOD próbowałem zrobić i niezbyt chciało to działać. Przy tych rzeczach potrzebna jest duża znajomość Photoshopa i trochę cierpliwości której mi czasem brakuje
Z tego co mi wiadomo o ile nie masz zamiaru ich sprzedawać a autor nie umieścił nigdzie notki zabraniającej dalszego udostępniania to nie potrzebna jest żadna licencja. Przynajmniej mnie jeszcze nikt za wrzucone obiekty nie ścigał
Edit:
A jeszcze pytanie o skalę, ją można ustawić w 3ds max-ie chociaż i tak w grze zwykle trzeba ją trochę zmienić. Podczas wrzucania obiektu do gry masz opcję skali którą po prostu regulujesz wpisując kolejne cyfry. (Od 1 do.. w zasadzie nigdy nie miałem okazji wyjeżdżać poza 6 więc nie wiem )
Z tego co mi wiadomo o ile nie masz zamiaru ich sprzedawać a autor nie umieścił nigdzie notki zabraniającej dalszego udostępniania to nie potrzebna jest żadna licencja. Przynajmniej mnie jeszcze nikt za wrzucone obiekty nie ścigał
Edit:
A jeszcze pytanie o skalę, ją można ustawić w 3ds max-ie chociaż i tak w grze zwykle trzeba ją trochę zmienić. Podczas wrzucania obiektu do gry masz opcję skali którą po prostu regulujesz wpisując kolejne cyfry. (Od 1 do.. w zasadzie nigdy nie miałem okazji wyjeżdżać poza 6 więc nie wiem )