Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Wydajność - co bardziej obciąża grę.
#1
Witam. Mam problem z wydajnością spowodowany zapewne ilością obiektów. Jednak coś nie mogę się do tego przekonać. Dla porównania save z miastem o populacji 100 000 na obiektach domyślnych ładuje mi się w 15-20 min. Ze względu na to, że podstawowe obiekty nie satysfakcjonowały mnie postanowiłem pościągać "trochę" obiektów z warsztatu Steam. Głównie ściągałem bloki i wieżowce z wielkiej płyty oraz biurowce, a także pojazdy: samochody, autobusy, tramwaje itd. Wszystko byłoby ok, za dużo obiektów, muszę coś usunąć i po problemie, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Przy tym save, w modzie TMPE, zabroniłem samochodom znikać przy parkowaniu, ponieważ chciałem pewnego urealnienia. Obecnie miasto dobiło do 60k mieszkańców, mam parę osiedli z wielkiej płyty, całą mapę odblokowaną (81 Tiles) i całą masę parkingów pełnych samochodów (dużo rodzai). W tym stanie gra ładuje się między 40 a 60 min. I tutaj zasadnicze pytanie, może ktoś już kiedyś się nad tym zastanawiał:

Co może bardziej obciążać grę? Nowe budynki oraz różne rodzaje samochodów czy po prostu to, że setki a nawet tysiące samochodów stoi na parkingach i ulicach, zamiast znikać? Przyznam, że wolałbym zrezygnować jednak z blokady na znikanie pojazdów, a zostawić budynki.

Czy same zaparkowane samochody mogą aż tak obciążać grę?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Wydajność - co bardziej obciąża grę. - przez Adr3r - 29-08-2018, 23:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości