12-10-2018, 10:00
(12-10-2018, 09:46)SZyMeX napisał(a): No może aż tak tragicznie to tam nie jest ale chodzi o sam fakt zaniedbania dzielnicy i szeroko pojęte dresiarstwo
A z taborem aktualnie nie mamy chyba aż tak źle. Konstali już prawie nie ma (a jeśli są to jeżdżą tylko na Stogi xD), większość to niestety poniemieckie "Dortmundy" (duwag n8c-nf) z jakżeby inaczej, Dortmunda (Są jeszcze te same modele ale z Kassel) Bardzo lubią się psuć, szczególnie w szczycie..
Ale jest też sporo Pes, Swingów oraz Jazz Duo. Niedługo zresztą ma dojść kolejne 15 tych drugich.
A autobusy to już w większości nowe mercedesy i solarisy III gen. Więc nie jest źle
Ale żeby nie było zbyt kolorowo to pociągi.... Tabor SKM to jakaś masakra.. niektóre "kible" są jeszcze z lat 60 xD Niby do 2021 ma dojechać 10 nowych Newagow ale co to jest te 10 sztuk przy całym taborze.. Wcześniej ma dojść 5 sztuk dla Pomorskiego ale to raczej pójdzie na regio albo na PKM po elektryfikacji.
Zresztą z całą tą SKM-ką to dziwna sytuacja jest bo to w zasadzie jest spółka PKP a nie województwa a PKP jakoś się nie spieszy z wymianą taboru :P
o tym wlasnie mowie np. Koleje Mazowieckie teraz znowu zamawiaja 70 Flirtow .... a w obrebie obszaru na ktorym obowiazuje wspolny bilet mozesz jezdzic i SKM i KM na miejskim bilecie, a co do Pesy hmm szczerze mam nadzieje ze ten nowy mega przetarg na tramwaje dla warszawy pesa "uwali" te pesy ktore jezdza po Warszawie sa poprostu brzydkie poznan bedzie mial sie czym pochwalic za to http://www.modertrans.pl/premiera-tramwa...rus-gamma/ jesli niezawodnosc tego sprzetu bedzie na takim poziomie jak design to pozazdroscic, juz tam biegne polerowac szyny przed tym sprzetem xD. A SKM w 3city ma olbrzymi potencjal, ale raz to trzeba zabrac od PKP dwa lokalni panowie i wladcy musze wkoncu zrozumiec ze sila lezy w skali, ze przyznajac ze caly obszar to jedna tkanka, jeden organizm mozna zdzialac wiecej niz ciagnac ta rzepke kazdy w swoja strone