Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Rozmowy o DLC i przyszłości gry
#16
Również zgadzam się z @SZyMeX. Niestety, ale powoli to wszystko idzie właśnie w kierunku "damy Wam fajną rzecz, nie musicie już do tego ściągać modyfikacji, ale niestety trzeba dać nam za to pinionszki". I pytanie - co by się stało, gdyby Paradox wydał C:S 2 z zaimplementowanymi fabrycznie modyfikacjami jak TM:PE, Move It! czy Sharp Junction Angles? Założyłbym się, że cena w dniu wydania podstawki drugiej wersji byłaby zdecydowanie bardziej wywindowana niż za jej poprzedniczkę. Nigdy rozbijanie contentu na części nie przynosiła ze sobą nic dobrego.

Co do wydawania tych pierwszych DLC w formie "darmówki" raczej nie spotkałaby się z dobrą odpowiedzą od osób, które już zdążyły się w nie zaopatrzyć płacąc. Wiem, wieje z lekka cebulą, ale taka prawda - ktoś wydał te, powiedzmy, 100 zł na Snowfall i After Dark, by dowiedzieć się, że za chwilę sąsiad będzie mógł sobie legalnie je pobrać za darmo. Marketing jedno, PR drugie Duży uśmiech Na Steam zawsze ceny, bez żadnych obniżek czy promocji, będą wzięte z kosmosu, dlatego dzięki Ci, o Panie, za takie strony jak g2a Duży uśmiech

Jasne, każde DLC niesie za sobą jakieś nowości, coś wprowadza, coś usprawnia. I tak np. w Snowfall dodano tramwaje, w Mass Transit nowe rodzaje dróg, w After Dark cykl dobowy czy taksówki, a w Parklife możliwość tworzenia własnych parków. Część rzeczy faktycznie na pierwszy rzut oka wyglądają innowacyjnie (Parklife, poniekąd Mass Transit), ale dlaczego twórcy od początku nie wprowadzili tramwajów czy cyklu dobowego? Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze Wink

Uważam, że są dwie drogi.
1. Porzucić DLC do Cities: Skylines i rozpocząć prace nad Cities: Skylines 2 z dodanymi takimi mechanikami jakie dodają TM:PE czy Precision Engeneering.
2. Wydawać dalej DLC, ale na pewno nie w takiej cenie, jakie są proponowane przez dewelopera. Wiem, wiem. Koszta produkcji i takie tam. Wydaje mi się jednak, że mniejsza cena powinna spotkać się z przychylniejszym zdaniem użytkowników. Nie 50 zł a np. 20 czy 30. Inaczej wygląda i myślę, że więcej zdecydowałoby się na zakup.

Jak trafnie zauważył @SZyMeX - osoba, która dopiero zaczęłaby przygodę z C:S i chciałaby się w pełni cieszyć z rozgrywki, musiałaby wydać grubo ponad 300 zł. Można się bawić samą podstawką z jakimiś tam modami, no ale jak długo tak można?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez SZyMeX - 13-10-2018, 23:02
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez SZyMeX - 13-10-2018, 23:14
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Yoper - 15-10-2018, 23:01
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez SZyMeX - 17-10-2018, 18:03
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez maniek00 - 18-10-2018, 11:53
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez lulok - 18-10-2018, 18:24
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Turel - 27-05-2019, 21:40
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Lcniko - 27-05-2019, 22:18
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Turel - 28-05-2019, 23:08
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Turel - 29-05-2019, 20:27
RE: Rozmowy o DLC i przyszłości gry - przez Lcniko - 29-05-2019, 20:58

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości