27-05-2019, 22:27
(27-05-2019, 22:18)Lcniko napisał(a): @garfield Moim marzeniem jest lepsza optymalizacja gry pod względem zużycia Ramu Ale Ty to już wiesz.
wiekszosc juz zostala zalatana, choc niektore starsze assety potrafia powodowac memory leak, tak czy inaczej nic na to nie poradzimy wszystko laduje sie do pamieci RAM pozniej do pagefile. Jedynym rozwiazaniem tego problemu bylaby mozliwosc wylaczenia czesci vanilliowych budynkow (co umozliwia LSM test, ale niestety wstepnie obiekty i tak sie laduja po czym sa "zrzucane" co powoduje, ze pomimo pominiecia vanilliowych budynkow czas wczytywania gry sie nie zmienia). Niestety nie sadze ze tworcy kiedykolwiek wprowadza taka opcje - vaniliowa gra opiera sie na budynkach growable, a blokowanie tych budynkow moze spowodwac brak niektorych levelow, lub w przypadku blokowania level 1 brak czegokolwiek w strefie, co oczywiscie dla zaawansowanyc graczy, ktorzy umieszczaja wszystkie obiekty "by hand" nie ma znaczenia.