Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - opinie na świeżo po premierze
#44
Ad1. Jeżeli dla kogoś rozgrywka jest za prosta przecież można włączyć hard mode - jest w ustawieniach treści, ciekawe czy jak wrócisz z tej kawy coś z miasta jeszcze zostanie, gwarantuje Ci, że nie Smile
Ad2. W przypadku odpowiedniej opieki medycznej to zazwyczaj epidemia się nie rozszerza, no bo sam fakt, że opieka medyczna jest dobra. Są karetki, są szpitale, są chorzy - to ich tam transportują, jak nie zdąrzą - ktoś umiera. Jak często zdarzają się epidemie w prawdziwym życiu? Nie uważam, że jest to niezbędne w symulatorze miasta. Zamieszki czy przestępcy ok - tu się moge zgodzić.
Ad.3 Skąd wiesz, że gra po tygodniu jest nudna jak flaki z olejem, skoro od premiery nie minęły jeszcze dwa dni? Chyba, że jest to twoje subiektywne odczucie jako testera, który miał wczesny dostęp.
Ad.4 Pojawią się w dodatku, który twórcy nam obiecują. Jak będzie, zobaczymy.

Nie bronie tej gry, bo ona się sama broni, ale mam wrażenie, że to "szukanie dziury w całym". Owszem ma swoje minusy, ale brak epidemii czy wandali niszczących galerie handlowe to są jej wady? Jak często takie rzeczy dzieją się w mieście? W SimCity były epidemie - bezdomnych, które brały się z niczego i zalewały całe miasto bez przyczyny, ale o bugach tamtej gry nawet nie ma co pisać, chyba każdy z nas je zna.
Cities Skylines tworzyło 9 (!) osób, 13 w końcowej fazie, przez małe, nieznane i niezbyt zamożne studio Colossal Order. Gdyby mieli wszystkie te rzeczy dodać do gry to premiere mielibyśmy w 2020 roku. Dajmy im czas, mamy solidną podstawę, teraz można ją rozbudować Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości