wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/my...pid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa)
(06-10-2019, 17:04)garfield napisał(a): wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/my...pid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa)generalnie w cities nigdy nic nie jest takie na jakie wyglada i najczesciej wszystko polega nie na tym ze cos jest takie jakie chcesz, tylko na zakryciu tego czego nie chcesz