27-10-2019, 21:41
Po długim czasie nieobecności w projekcie powracam.
Całą poprzednią pracę szlag jasny trafił. Jakiś problem z zapisem stanu gry i wszystko poszło ….
Niestety takie uroki tej wspaniałej gry
NEW SYDNEY zaczyna żyć nowym życiem.
Zaczęcie od totalnego początku można powiedzieć jest na plus. Nie popełnię już wielu błędów jakie popełniłem poprzednio.
Tym razem też zaczynam od krawędzi mapy i od kręgosłupa całej sieci drogowej Sydney. Pod tę krawędź mapy i pod drogę dopasowuję dalej wysokości i ukształtowanie terenu.
Autobusy Volvo bardzo fajnie pozwalają ustawić względną wysokość pod przejazdami. Są to chyba najwyższe pojazdy dostępne na workshopie.
W całej tej łamigłówce autostradowej najgorsze do przeniesienia w grze jest ukształtowanie terenu.
Zbieram też materiały filmowe na pierwszy film, który za pewnie już niebawem pokaże się na YT.
Całą poprzednią pracę szlag jasny trafił. Jakiś problem z zapisem stanu gry i wszystko poszło ….
Niestety takie uroki tej wspaniałej gry
NEW SYDNEY zaczyna żyć nowym życiem.
Zaczęcie od totalnego początku można powiedzieć jest na plus. Nie popełnię już wielu błędów jakie popełniłem poprzednio.
Tym razem też zaczynam od krawędzi mapy i od kręgosłupa całej sieci drogowej Sydney. Pod tę krawędź mapy i pod drogę dopasowuję dalej wysokości i ukształtowanie terenu.
Autobusy Volvo bardzo fajnie pozwalają ustawić względną wysokość pod przejazdami. Są to chyba najwyższe pojazdy dostępne na workshopie.
W całej tej łamigłówce autostradowej najgorsze do przeniesienia w grze jest ukształtowanie terenu.
Zbieram też materiały filmowe na pierwszy film, który za pewnie już niebawem pokaże się na YT.